اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور کمک به رشد و توسعه اقتصادی جامعه

فرماندار گچساران از دریافت یارانه انصراف داد

فرماندار گچساران به‌منظور کمک به رشد و توسعه اقتصادی جامعه از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها انصراف داد.

فرماندار گچساران از دریافت یارانه انصراف داد

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تأکید بر این‌که دولت هیچ‌گونه تصمیمی برای حذف اجباری یارانه افراد ندارد و یارانه کسانی که انصراف داده باشند؛ پرداخت نمی‌شود، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از سیاست‌های دولت تدبیر و امید از افرادی که دارای تمکن مالی مطلوبی بوده انتظار همراهی با دولت و نظام در قالب انصراف از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها می‌رود.

وی انصراف اقشار متمکن جامعه از دریافت یارانه را سبب بهره‌مندی قشر ضعیف جامعه دانست و افزود: انصراف از دریافت یارانه توسط افراد مختلف سبب رشد و توسعه اقتصادی جامعه و کمک به دولت می‌شود.

فرماندار گچساران از انصراف خود در ثبت ‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت: انصراف از دریافت یارانه‌ها نوعی مشارکت عمومی مردم در راستای همکاری و تعامل با دولت و نظام برای توسعه برنامه‌های تعریف شده اقتصادی و بهبود وضعیت مردم و زیرساخت‌های توسعه اقتصادی می‌شود.

رحیمی از مسئولان و مدیران دولتی خواست تا با انصراف از دریافت یارانه‌ها دولت را در پیشبرد اهداف اقتصادی و رفاهی برای جامعه یاری دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرکز شهر دوگنبدان علاوه بر فعالیت بیش از 50 مرکز کافی‌نت تعداد 9 دفتر خدمات ارتباطی پیش‌خوان دولت و باجه‌های پستی پذیرای ثبت‌ نام از مردم می‌باشند.

رحیمی یادآور شد: تعداد 15 دفتر فعال آی‌.سی.‌تی با تجهیزات سخت‌افزار و اینترنت در روستاها مستقر بوده تا مردم روستاهای گچساران برای ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/82014/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول