اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

گچساران جزو شهرهای نخست در دفاع از ارزش‌های اسلامی است

فرماندار گچساران گفت: این شهرستان همیشه جزو شهرهای نخست در زمینه‌های مختلف انقلاب از جمله تقدیم شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، دفاع از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی بوده است.

گچساران جزو شهرهای نخست در دفاع از ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: در مواردی در زمینه مسائل فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر در گچساران مسائل و سخنانی مطرح می‌شود، که از این مسئله گلایه‌مند هستیم.

وی افزود: زدن برچسب بدحجابی و یا بی‌حجابی به زنان و دختران گچسارانی توهینی بزرگ به شمار می‌رود.

فرماندار گچساران متذکر شد: نباید وضعیت نامطلوب پوشش ظاهری جمعیت بسیار کمی که شاید کمتر از 100 نفر باشند را به دختران و زنان یک شهر 120 هزار نفری نسبت داد.

رحیمی گچساران را شهری شهیدپرور و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: این شهرستان همیشه جزو شهرهای نخست در زمینه‌های مختلف انقلاب از جمله تقدیم شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، دفاع از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی بوده و این اظهارات در شأن و جایگاه این شهرستان نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت ناهمگون صنوف در گچساران گفت: تداخل صنوف در بازار گچساران وجود دارد که به عنوان مثال در برخی مغازه‌ها اجناس مختلفی خلاف پروانه کسب به فروش می‌رسد.

فرماندار گچساران با اشاره به وضعیت نامطلوب بازارچه میوه‌فروشان این شهرستان بیان کرد: بعضی از مغازه داران در این بازارچه با پیشروی مغازه به جلوتر و تضییع حقوق شهروندان منظری نازیبا و مزاحم را برای شهروندان ایجاد کرده‌اند که این امر باید به صورت جدی در نظر گرفته شود.

رحیمی خواستار برخورد جدی مسئولان مربوطه در زمینه ساماندهی وضعیت بازارچه میوه‌فروشان این شهرستان شد.

وی عنوان کرد: متأسفانه در زمانی که همه تلاش‌ها به تکمیل زیرگذر معطوف شده بود برخی از مغازه‌داران بازارچه میوه‌فروشان با پیشروی اقدام به سد معبر در پیاده‌روها کردند.

فرماندار گچساران پیشروی برخی از مغازه‌داران را معضلی مهم در بازار دانست و از مسئولان مربوطه خواست در خصوص ساماندهی مغازه‌داران اقدام کنند.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول