اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان مطرح کرد

اعلام انصراف صنعت‌گران گلستانی از دریافت یارانه/ عدم برنامه‌ریزی دولت برای اقتصاد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان با اعلام انصراف صنعت‌گران گلستانی از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها گفت: دولت در اقتصاد برنامه ندارد و تنها به کلی‎گویی بسنده کرده است.

اعلام انصراف صنعت‌گران گلستانی از دریافت یارانه/ عدم برنامه‌ریزی دولت برای اقتصاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضان بهرامی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار داشت: پس از انتخابات دولت یازدهم در 24 خرداد ماه سال گذشته و خلق حماسه سیاسی یک امید مضاعف در دل مردم و صنعت‎گران ایجاد شد.

وی ادامه داد: در سال‎های گذشته متاسفانه در هر حوزه‎ای تمام تسویه حساب‌ها با بخش صنعت انجام می‎شد و در حال حاضر هم برای پیگیری معوقات بانکی جدیت از صنعت‌گران آغاز شده است و این در حالی است که تنها 16 درصد معوقات بانکی مربوط به صنعت‎گران است.

بهرامی تاکید کرد: صنعت‌گران در این راستا مقصر نیستند زیرا ما تقصیری در خصوص برخی از کاغذبازی‎ها نداریم، ما تقصیری در خصوص لجبازی‎ها در میزهای مذاکرات ند‎اریم.

 

اعلام انصراف صنعت‌گران گلستانی از دریافت یارانه

 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به تاکیدات شش ساله مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در بخش خصوصی استان گلستان یک گروه کارشناسی بررسی‎هایی را در خصوص بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی انجام داد و پس از این بررسی‎ها مشخص شد که 20 بند در خصوص بخش‎های صنعتی است.

بهرامی گفت: این 20 بند را بخش خصوصی در حال حاضر به طور کامل در حال اجرای آن است و آن قسمتی که اجرایی نمی‎شود در حال حاضر در بخش دولتی است و این موضوع به این دلیل است که یا قوانین مشکل دارد و یا برخی نمی‎خواهند این کار را انجام دهند.

وی افزود: به عنوان نماینده بخش خصوصی به وزارتخانه و استانداری گلستان اعلام کردیم برای آنکه دولت به شعار خود عمل کند به شرطی که دولت به شعار خود پایبند باشد انصراف خود را از دریافت یارانه‎ها اعلام می‎کنیم.

 

رویکرد تدبیر و امید در دولت یازدهم وجود ندارد / دولت در اقتصاد برنامه ندارد

 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: رویکرد تدبیر و امید لبخندی برای تولیدکننده‎ها بود ولی از صنعت‎گران استانی در استان گلستان چیزی نمانده است و هفته‎ای نیست که در خصوص صنعت‎گران 20 مورد حاد نداشته باشیم.

بهرامی گفت: اوضاع استان گلستان در بخش صنعت به هیچ عنوان وضعیت مناسبی ندارد و وزارتخانه باید تدبیری را در این حوزه پیاده و اجرا کند.

وی افزود: رویکرد تدبیر و امید در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت وجود ندارد و این برداشت ما در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید است و متاسفانه بانک‎ها هیچ همکاری با صنعت‌گران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارند و از نامه‎های رسمی با امضای افراد بلندمرتبه تمکین نمی‎کنند.

بهرامی در پایان ابراز داشت: برنامه خاصی از سوی دولت در تولید دیده نمی‌شود و بیان‎ها فقط کلی‎گویی است.

انتهای پیام/83004/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول