اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه کامیاران خبر داد

برگزاری 40 یادواره شهدا و کنگره پیشمرگان کرد مسلمان در کامیاران

جانشین فرمانده سپاه کامیاران در گرامیداشت سالرزو تدفین شهدای گمنام کامیاران، از برگزاری 40 یادواره شهدا و کنگره پیشمرگان کرد در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

برگزاری 40 یادواره شهدا و کنگره پیشمرگان کرد مسلمان در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، میکائیل ساعدی ظهرامروز در اولین یادواره شهدای بسیج و سالروز تدفین شهدای گمنام این شهرستان، اظهار داشت: یاد شهدا باید سرلوحه ما در تمامی مراحل زندگی باشد.

وی به حدیث نبوی در خصوص زنده بودن شهدا اشاره کرد و افزود: امروز بعد از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی شهدا به خصوص شهدای گمنام همچنان در رکاب رهبر هستند و در حفظ آرامش و امنیت کشور ایشان را همراهی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه کامیاران، دو شهید گمنام را مهمانان افتخاری این شهرستان دانست و اضافه کرد: شهدای گمنام واسطه‌های ما در برآورده شدن حاجات و آرزوها هستند و می‌توانند بهترین دوستان ما در مشکلات و مواقع  دلتنگی‌های ما باشند.

ساعدی در خصوص نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی، عنوان کرد: مدیران و مسئولان برای درمان بیماری اقتصادی کشور باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار دهند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب آگاهانه این شعار را انتخاب نموده‌اند پس ما در راستای تحقق این شعار باید از فرمان‌های ایشان اطاعت کنیم.

ساعدی گفت: لازم است مسئولان و تمامی مردم در راستای احیای فرهنگ ناب محمدی و فرهنگ ایثار و شهدا برای بقای کشورمان کوشا باشند و از تمامی توان خود در این راه استفاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه کامیاران برگزاری 26 یادواره شهدا در سال گذشته را افتخار سپاه دانست و عنوان کرد: سپاه در راستای ارج نهادن به مقام شهدا و تجلیل از خانواده این عزیزان برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای برگزاری 40 یادواه شهدا در سال 93 نموده است.

به گفته ساعدی، این یادواره‌ها کوچکترین ادای دین به ایثار بزرگ شهداست، که سپاه پاسداران در کنار سایر برنامه‌های فرهنگی و سازندگیش این یادواره‌ها را برگزار می‌کند.

وی شهدا را بی‌نیاز از اینگونه مراسمات یادواره‌ای دانست و اظهار داشت: اینگونه یادواره‌ها در واقع برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ والای ایثار و تلطیف روح زنده‌ها لازم است.

جانشین فرمانده سپاه کامیاران خانواده شهدا را میزبانان واقعی این مراسم دانست و اضافه کرد: وظیفه ما در مقابل شهدا و وارثان آنها این است که جایگاه آنها را با تمام وجودمان درک کنیم و به آنها احترام بگذاریم.

ساعدی در پایان گفت: با توجه به بازخورد عالی گنگره پیشمرگان کرد در سال 92، در سال جاری نیز قطعا کنگره شهدا و پیشمرگان کرد دوباره با شکوه بیشتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/79018/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول