اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

مراسم تکریم از مادر شهید «محرمعلی جعفری» برگزار شد

به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا مراسم تکریم از مادر شهید «محرمعلی جعفری» برگزار شد.

مراسم تکریم از مادر شهید «محرمعلی جعفری» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا و سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) ظهر امروز از مادر شهید پاسدار «محرمعلی جعفری» در شهر صائین‌قلعه تکریم شد.

این دیدار با حضور حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر، حجت‌الاسلام موسوی‌نیا امام جمعه شهر صائین‌قلعه، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ابهر و فرمانده حوزه بسیج صائین‌قلعه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر در این دیدار از شهدا به عنوان اسطوره‌های ایثار و مقاومت یاد کرد و اظهار داشت: وظیفه تک تک ملت ایران است که از مادران شهدا تجلیل کنند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ادامه داد: احسنت به شما مادران بزرگوار که چنین فرزندانی را تربیت کردید که جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

وی با بیان اینکه شهید جعفری از پاسداران بزرگوار سپاه شهرستان ابهر بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار در سال 62 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، در پایان این دیدار تمثال مبارک شهید که توسط روابط عمومی سپاه تهیه شده بود با دستان امام جمعه صائین‌قلعه تقدیم مادر بزرگوار آن شهید شد.

لازم به ذکر است، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم همسران و مادران شهدا برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

همچنین ظهر امروز مراسم تقدیر از همسران و مادران شهدا با حضور آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در شهر زنجان برگزار شد.

روز تکریم مادران و همسران شهدا فرصتی است که از زحمات و تلاش بی‌پایان مادران و همسران شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شود چراکه شهیدان بزرگ کشورمان در دامن همچون زنانی پرورش یافته و برای میهن اسلامی ایران افتخارآفرینی کردند.

ملت ایران باید در هر زمانی همه تلاش خود را به کار گیرند تا یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران در بین مردم و برای نسل‌های آینده زنده بماند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول