اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی اعلام کرد

بهره‌گیری از توان دستگاه‌ها در مبارزه با اعتیاد زنان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: بهره‌گیری از توان تمام دستگاه‌های مرتبط در مبارزه با اعتیاد زنان الزامی است.

بهره‌گیری از توان دستگاه‌ها در مبارزه با اعتیاد زنان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا فیض‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی پیشگیری از اعتیاد در حوزه زن و خانواده اظهار داشت: اعتیاد زنان در خانواده از مباحثی است که توجه بیشتری را می‌طلبد.

وی افزود: از آنجایی که سودجویان در پی استفاده از موقعیت‌های خاص برای ابتلای زنان به مشکل اعتیاد هستند باید از طریق مجامع صنفی، پلیس امنیت ناجا و دستگاه‌های مرتبط آرایشگاه‌ها و مجامعی که زنان در آنجا رفت‌ و آمد دارند اطلاع‌رسانی شود.

فیض‌زاده تصریح کرد: بهتر است برای اطلاع‌رسانی آرایشگاه‌ها و مسئولان ورزشی همایشی با مشارکت دستگاه‌های مرتبط برگزار شود زیرا برخی از افراد از طریق همین مکان‌ها و با نام‌های زیبایی و لاغری و ... درگیر اعتیاد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس نیز تاثیر بسزایی در دانش‌آموزان دارد که با استفاده از نیروهای متخصص می‌توانیم در پیشگیری از اعتیاد در مدارس نقش موثری ایفا کنیم.

فیض‌زاده ابراز داشت: تنها آموزش دانش‌آموزان کافی نیست بلکه اگر تعاملی با انجمن اولیا داشته باشیم می‌توانیم به نتایج بهتر دست یابیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: در کنار تمام فعالیت‌هایی که در زمینه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد زنان در جامعه صورت می‌گیرد باید توجهی به جلب مشارکت‌های مردمی نیز داشته باشیم.

فیض‌زاده اعلام کرد: وجود کارگروهی برای برنامه‌ریزی در زمینه پیشگیری از اعتیاد زنان و مراقبت بعد از خروج در طول سال الزامی است.

انتهای پیام/61007/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول