اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید معاون فرماندار کرج مطرح شد

برنامه‌ فرمانداری کرج برای ساماندهی مراکز ترک اعتیاد

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج طی بازدیدی از برخی مراکز ترک اعتیاد در این شهرستان از برنامه‌های فرمانداری برای ساماندهی این مراکز خبر داد.

برنامه‌ فرمانداری کرج برای ساماندهی مراکز ترک اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کریم حمیدوند شامگاه یکشنبه به همراه هیئتی از 5 مرکز ترک اعتیاد در منطقه کمالشهر کرج بازدید کرد.

از این تعداد 2 مرکز در حوزه درمان بیماران زن فعال بوده و 3 مرکز دیگر به درمان معتادان مرد اختصاص دارد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار نظرآباد پس از این بازدید که چند ساعت به طول انجامید، طی گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یکی از معضلات و دغدغه‌های اصلی خانواده‌های ما مربوط به معضل خانمان‌سوز اعتیاد است که آسیب‌های بسیاری را به جامعه به ویژه نسل جوان وارد می‌کند.

حمیدوند ادامه داد: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی انتظامی و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ما، مبارزه بی‌امانی را با سوداگران مرگ داشته و هزاران شهید در این راه تقدیم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تحلیل‌گران و کارشناسانی که معضل اعتیاد را به طور کامل ریشه‌یابی و بررسی کرده‌اند، معتقد هستند که بخش مهمی از تولید، توزیع و تشویق به مصرف مواد مخدر توسط کشورهای استکباری طراحی و اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: کشورهای استکباری به دنبال این هستند که با گسترش این بلای خانمان‌سوز در کشورهای مستقل و آزادی‌خواه و منحرف کردن ذهن جوانان ما، توطئه‌های خود را به پیش ببرند.

حمیدوند تاکید کرد: بنابراین باید برای ریشه‌کنی معضل اعتیاد در کنار مبارزه با سوداگران مرگ و برخورد قاطع با قاچاقچیان کلان و خرده‌فروشان، کارهای فرهنگی و همچنین درمانی را نیز با جدیت پیگیری کرد تا هم اهداف مربوط به پیشگیری محقق شده و هم کسانی که در این دام گرفتار شده‌اند را نجات دهیم.

وی اضافه کرد: لذا مراکزی برای درمان بیماران تاسیس شده است که به دلیل اهمیت موضوع باید نظارت زیادی از سوی افراد متخصص و دستگاه‌های متولی بر عملکرد این مراکز داشته باشیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج افزود: در همین راستا طرح‌هایی با هدف ساماندهی فعالیت مراکز ترک اعتیاد در دستور کار فرمانداری کرج قرار دارد که امیدواریم با همراهی و جدیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی این برنامه‌ها هرچه سریع‌تر نهایی شود.

حمیدوند در پایان گفت: بازدید از مراکز ترک اعتیاد کرج نیز در همین راستا انجام شده است و این موضوع در دستور کار مدیریت ارشد مرکز استان البرز قرار دارد.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول