اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

تلاش سپاهان برای زنده ماندن در آسیا

تیم فوتبال سپاهان شانس چندانی برای صعود از لیگ قهرمانان آسیا ندارد اما برد برابر تیم السد می‌تواند این تیم را به احتمالات امیدوار کند.

تلاش سپاهان برای زنده ماندن در آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوم دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا فردا و پس فردا در کشورهای مختلف قاره آسیا پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدارهای عصر روز سه‌شنبه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم السد قطر است.

تیم سپاهان که در حال حاضر با پنج امتیاز در رده چهارم گروهش جای رفته است، شانس چندانی برای صعود از مرحله گروهی ندارد اما فوتبال ورزش غیر قابل پیش‌بینی است و از این رو می‌توان امیدوار بود در دو هفته پایانی این رقابت‌ها نتایجی رقم بخورد که به سود نماینده فوتبال ایران باشد.

شاگردان کراچار در بازی رفت مقابل تیم السد مغلوب شدند و از این‌رو در بازی برگشت، فرصت انتقام گرفتن از حریف را دارند و با کسب این برد می‌توانند به وضعیت خود سر و سامانی بدهند.

سپاهان برای امیدوار بودن نیاز به پیروزی در این دیدار دارد زیرا تساوی هم به کار این تیم نمی‌آید ضمن اینکه در دیدار دو تیم الهلال و الاهلی نیز باید نتیجه‌ای به دست بیاید که به سود طلایی پوشان اصفهانی باشد.

تیم سپاهان در لیگ برتر سیزدهم نتوانست سهمیه آسیایی کسب کند و تنها شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیایی فصل آینده، قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیاست اما با توجه به وضعیت فعلی، این امر تقریباً محال به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/63006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول