اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

باشگاه فولاد ماهان سپاهان قهرمانی فولاد خوزستان را تبریک گفت

باشگاه فولاد ماهان سپاهان در بیانیه‌ای با تبریک قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد: سابقه طولانی مدت تیم فولاد خوزستان در ورزش کشور و وجود هواداران پر تعداد و خونگرم از جمله عواملی بود که باعث افتخارآفرینی این تیم شد.

باشگاه فولاد ماهان سپاهان قهرمانی فولاد خوزستان را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان سپاهان، هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور با برتری تیم فولاد خوزستان برابر حریف خود پایان یافت تا این تیم قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور لقب بگیرد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی کسب این قهرمانی را به مدیر عامل، سرمربی و هواداران تیم فولاد خوزستان تبریک گفت.

در بخشی از پیام مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان آمده است: بدون تردید این موفقیت حاصل تکیه بر تجارب حضرت عالیٰ، استفاده از خرد جمعی و تدوین برنامه‌های کاربردی در اداره آن مجموعه بوده است.

قدمت و سابقه‌ طولانی مدت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ورزش کشور، وجود هواداران پر تعداد و خونگرم و علاقمندان به فوتبال از جمله عواملی محسوب می‌گردد تا کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال آن باشگاه با غیرتی مثال زدنی بار دیگر برای آن مجموعه افتخار آفرینی نمایند.

در پایان این بیانیه آمده است: باشگاه فولاد ماهان سپاهان به عنوان باشگاهی مردمی وظیفه خود می‌داند این قهرمانی را به شما برادر بزرگوار، کادر فنی و سرپرستی، بازیکنان و به خصوص هواداران دوست داشتنی آن باشگاه تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی را برای این باشگاه آرزو میکند.

انتهای پیام/2301/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول