اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی

8 بازیکن سپاهان و ذوب‌آهن به تیم ملی فراخوانده شدند

کادر فنی تیم ملی فوتبال برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی، 6 بازیکن از تیم سپاهان و 2 بازیکن از ذوب‌آهن را به اردوی تیم ملی فراخواند.

8 بازیکن سپاهان و ذوب‌آهن به تیم ملی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد.

در لیست اعلام شده از تیم سپاهان شش بازیکن و از تیم ذوب‌آهن 2 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند تا سهم فوتبال اصفهان از فوتبال ملی در حال حاضر هشت بازیکن باشد.

رحمان احمدی، امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شریفی، یعقوب کریمی و احسان حاج‌صفی از سپاهان و قاسم حدادی‌فر و محمدرضا خان‌زاده از ذوب‌آهن بازیکنان دعوت شده توسط کی‌روش هستند.

نکته جالب توجه در این لیست دعوت مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهانی است که با درخشش در مسابقات دور برگشت لیگ برتر سیزدهم، توانست نظر مثبت کی‌روش را جلب کند.

تیم ذوب‌آهن نیز از جمله تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی است که دو بازیکن در اردوی تیم ملی دارد در صورتی که برخی تیم‌های میانه جدولی هیچ نماینده‌ای ندارند.

سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، پیام صادقیان و محسن مسلمان، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری، سوشا مکانی، مهرداد جماعتی و بختیار رحمانی، احمد آل نعمه و رضا نوروزی، حامد لک و کریم انصاری‌فرد، جواد نکونام و پژمان منتظری سایر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

به گزارش فارس، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی از 25 فروردین تا 17 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و پیش از اردوی بعدی، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی اتریش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/63006/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول