اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان اعلام کرد

انهدام باند بزرگ انتقال مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باند بزرگ انتقال و توزیع مواد مخدر در منطقه‌ای بین بردسیر و راین متلاشی و از این باند 700 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

انهدام باند بزرگ انتقال مواد مخدر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با حضور مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در 12 ماه سال گذشته مجموع کشفیات مواد مخدر در استان کرمان 86 هزار و 272 کیلوگرم انواع مواد مخدر بود که نسبت به سال 91 حدود 65 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

وی ادامه داد: سال گذشته تقریباً در همه انواع مواد مخدر از جمله هروئین 93 درصد افزایش کشف، در تریاک 68 درصد و حشیش 154 درصد افزایش کشف نسبت به سال 91 داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در مجموع با بیش از 86 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده در سال گذشته، 52 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر نسبت به سال 91 افزایش کشف داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: این امر حاصل تلاش و پیگیری جدی ماموران نیروی انتظامی که در حوزه کشف مواد مخدر و مقابله با باندها و گروه‌هایی که از بستر استان پهناور کرمان اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کنند، است.

چناریان گفت: سال گذشته نیروی انتظامی استان کرمان 6 شهید در عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و در مجموع نیروی انتظامی استان کرمان بیش از 522 شهید تقدیم آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و امنیت مردم کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: سال گذشته بیش از 170 نقطه آلوده شهری و 225 نقطه آلوده روستایی را در استان کرمان پاکسازی کردیم و 2 هزار و 707 نفر خرده‌فروش مواد مخدر در سطح استان دستگیر و 950 معتاد پرخطر به مراکز درمانی و مراکز ماده 16 فرستاده شدند.

وی افزود: با تلاش کارکنان نیروی انتظامی استان کرمان، شامگاه گذشته یک باند بزرگ انتقال و توزیع مواد مخدر در منطقه بین بردسیر و راین از توابع استان متلاشی و از این باند 700 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

چناریان تصریح کرد: در گذشته نیز از این باند یک تن و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های مختلف کشف و ضبط شد و در این عملیات سرکرده و عوامل اصلی باند مذکور دستگیر شده و یکی از افراد این باند در به شهادت رساندن یکی از ماموران نیروی انتظامی استان کرمان دخیل بوده است.

انتهای پیام/80018/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول