اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن نمایش استان مرکزی خبر داد

برگزاری جشنواره اردیبهشت تئاتر در استان مرکزی

مسئول انجمن نمایش استان مرکزی از برگزاری جشنواره اردیبهشت تئاتر در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره اردیبهشت تئاتر در استان مرکزی

علی گلستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی تئاتر، اردیبهشت تئاتر هر ساله همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی با هدف تجلیل از فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره 17 اردیبهشت‌ماه با حضور نماینده مرکز هنرهای نمایشی، اصحاب و اهالی هنر نمایش استان برگزار می‌شود.

مسئول انجمن نمایش استان مرکزی با تاکید بر اینکه اراک قطب هنر نمایش کشور است، ادامه داد: این استان از ظرفیت بالایی در عرصه تئاتر برخوردار است که تلاش داریم امسال آن را با برنامه‌ریزی مناسب چند برابر کنیم.

گلستانی در ادامه برگزاری جشنواره تئاتر استان، ساماندهی گروه‌های نمایشی، ساماندهی شورای نظارت نمایش با هدف ارتقای کیفیت کارهای هنری و ساماندهی امور هنرمندان این رشته، برگزاری جشنواره استانی یاقوت سرخ با موضوع دفاع مقدس با نظارت انجمن نمایش و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، جذب و حمایت موسسات خصوصی، راه‌اندازی سایت انجمن نمایش، نظارت بر حضور هنرمندانی که برای اجرا در استان حضور می‌یابند و آموزش را از دیگر برنامه‌های این انجمن در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برشمرد.

به گفته وی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ساماندهی شورای تعزیه و انتخاب اعضای جدید، برپایی سوگواره تعزیه استان و ساماندهی هنرمندان از دیگر برنامه‌های این انجمن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/87013/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول