اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر:

بیش از 17 هزار نفر در بوشهر توسط کمیته امداد بیمه درمانی شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: بیش از 17 هزار نفر در استان بوشهر توسط کمیته امداد بیمه درمانی شدند.

بیش از 17 هزار نفر در بوشهر توسط کمیته امداد بیمه درمانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در جمع فعالان بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی استان ضمن تبریک هفته سلامت گفت: کمیته امداد امام خمینی در واحد بهداشت و درمان می‌کوشد تا با اجرای برنامه‌ها و آموزش‌های بهداشتی مانع درگیری نیازمندان و مددجویان خصوصاً افراد ساکن مناطق محروم به بیماری‌های مختلف شوند.

وی افزود: تغییر در سبک زندگی، تغذیه و مکان‌ها و آب شرب بهداشتی خود مانع آن می‌شود که افراد دچار بیماری‌های مختلف، خصوصاً عفونی شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با اشاره به هزینه‌های درمانی این نهاد در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ هشت میلیارد و 84 میلیون ریال برای اقشار نیازمند مددجو، 2 میلیارد و 763 ریال برای کمک درمانی ویژه و 316 میلیون ریال درمان موردی و یک میلیارد و 852 میلیون ریال نیز برای ارائه خدمات بهداشتی با خانواده‌ها هزینه شده است.

محبی عنوان کرد: یکی دیگر از طرح‌های کمیته امداد امام خمینی در زمینه پیشگیری از بیماری‌های مختلف طرح سوء‌تغذیه است که اجرای آن موجب بهبود وضعیت کودکان و درگیر نشدن آن‌ها در آینده با بیماری‌های مختلف می‌شود و کمیته امداد امام خمینی در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 279 میلیون ریال برای توزیع سبدهای بهداشتی بین این کودکان هزینه کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی به تنهایی نمی‌تواند خدمات مختلف خصوصاً در حوزه درمان را ارائه دهد، گفت: 159 مراکز درمانی شامل درمانگاه‌ها، پزشکان، داروخانه‌ها، نقاهتگاه، مراکز کلینیکی و آزمایشگاه هستند که در امر ارائه خدمات درمانی در استان این نهاد را یاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر همچنین از بهره‌مندی 17 هزار و 671 نفر از افراد ساکن در شهرهای بالای 20 هزار نفر از بیمه درمانی خبر داد و عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 13 میلیارد ریال میزان اعتبارات هزینه شده در بخش درمان کمیته امداد امام خمینی این استان است.

انتهای پیام/66006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول