اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان:

مسابقات فرهنگی هنری زمینه‌ای برای شناخت استعدادها باشد

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: حضور دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی هنری نباید فقط اهرمی برای رقابت باشد بلکه باید از این روزنه، زمینه رفاقت بیشتر و شناخت استعدادهای نهفته دانش‌آموزان فراهم شود.

مسابقات فرهنگی هنری زمینه‌ای برای شناخت استعدادها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حسین اکبری صبح امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری دبیرستان نمونه دولتی شهید باهنر کوهبنان گفت: نهاد مقدس امور تربیتی که از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و از یادگاران شهیدان رجایی و باهنر است در زمانی شکل گرفت که هنوز وجود بقایی از زمان پهلوی در کشور احساس می‌شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در کشور زمینه را برای شکوفایی و پرورش استعدادهای نهفته دانش‌آموزان رقم زد به گونه‌ای که امروز شاهد برگزاری این مسابقات در بالاترین حد هستیم.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه‌اندازی امور تربیتی، قرآن و نماز جماعت در مدارس کشور ساری و جاری شد و امروز شاهد برگزاری محافل و صبحگاه قرآنی در اکثر مدارس شهرستان هستیم و در تمام مدارس کوهبنان نماز جماعت در وقت شرعی با حضور ائمه جماعات برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به حاکم بودن جو مذهبی و فرهنگی غنی اسلامی در کوهبنان، خانواده‌ها نهایت تلاش خود را برای برگزاری محافل قرآنی و آموزش فرزندان خود به کار می‌برند و آن‌ها را برای حضور در برنامه‌های مذهبی شهرستان راهنمایی می‌کنند.

اکبری گفت: طی سالیان گذشته بارها دانش‌آموزان کوهبنانی بر سکوی قهرمانی مسابقات فرهنگی و هنری در استان و کشور تکیه زده‌اند بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که زمینه جذب و آموزش بیشتر این دانش‌آموزان فراهم شود.

وی تاکید کرد: باید به بهترین نحو ممکن از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری تجلیل و زمینه حضور آنان در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر را فراهم کرد.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی شهید باهنر کوهبنان نیز گفت: رهبر فرزانه انقلاب در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف، برگزیدگان مسابقات مختلف فرهنگی هنری را مورد لطف قرار داده‌اند و بارها با برگزاری محافل قرآنی از وجود نخبگان قرآنی تجلیل کرده‌اند.

عبدالرضا ابراهیمی ادامه داد: دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی کوهبنان موفق شده‌اند در مسابقات فرهنگی هنری مرحله مدرسه و شهرستان به صورت گسترده شرکت کنند به گونه‌ای که در مسابقات مختلف رتبه اول شهرستان را کسب کردند.

وی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی هنری نباید فقط اهرمی برای رقابت باشد بلکه باید از این روزنه، زمینه رفاقت بیشتر و شناخت استعدادهای نهفته دانش‌آموزان فراهم شود.

انتهای پیام/80012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول