اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران:

7 هزار شغل در بازار گچساران وجود دارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: افزون بر 7 هزار شغل در سطح بازار گچساران وجود دارد.

7 هزار شغل در بازار گچساران وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رضا شریفی امشب در نشست هم‌اندیشی فرماندار این شهرستان با مسئولان اتحادیه‌های صنفی، اظهار داشت: بازار نمای فرهنگی هر جامعه‌ای بوده و حلقه اقتصادی میان تولیدی مصرف تمدن بشری همیشه از ناحیه تجار و بازرگانان بوده است.

وی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها و آغاز مرحله دوم آن، خاطرنشان کرد: بازار گچساران در اجرای فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها همکاری و تعامل مطلوبی با دولت داشت و آمادگی لازم برای همکاری با دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را نیز دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران تصریح کرد: بدون شک در مرحله نخست هدفمندی یارانه بازار دچار التهاباتی شد که بر اثر آن برخی قیمت‌ها حبابی افزایش پیدا کرد.

* آمادگی کامل بازار گچساران برای همکاری با دولت در خصوص مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

شریفی ابراز داشت: هم‌اکنون با روند ثبت‌نام و اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها وضعیت بازار و قیمت‌ها در گچساران دارای ثبات نسبی بوده و افزایش حبابی ناشی از فاز نخست وجود ندارد.

وی عنوان کرد: با توجه به تدابیر صورت گرفته توسط دولت بازار از آرامش نسبی برخوردار بوده و بازار گچساران نیز آمادگی کامل خود را برای همکاری و تعامل با دولت در راستای اجرای دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام می‌کند.

* فعالیت چهار هزار و 300 واحد صنفی در گچساران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با اشاره به وضعیت صنوف و اتحادیه‌های بازار گچساران، یادآور شد: در حال حاضر چهار هزار و 300 واحد صنفی در رسته‌های مختلف توزیعی، خدماتی و خدماتی و فنی در قالب 26 اتحادیه در گچساران ساماندهی شده است.

شریفی در پایان متذکر شد: در حال حاضر با وجود واحدهای مختلف صنفی در گچساران افزون بر هفت‌هزار شغل در رسته‌های مختلف خدماتی، فنی و توزیعی وجود دارد.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول