اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی گچساران:

بانوان فعال گچسارانی تجلیل می‌شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بانوان فعال گچسارانی تجلیل می‌شوند.

بانوان فعال گچسارانی تجلیل می‌شوند

 سید زمان علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی فرهیخته زنان عالم، ام ابیها و مادر بزرگواری است که نگین خلقت بشر است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تصریح کرد: بحث فرهنگ که دغدغه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بوده که امسال به صورت فرمانی در شعار سال در دو مقوله عزم ملی خطاب به همه مردم و مدیریت جهادی که وظیفه ما مسئولان است و باید به طور جدی و پر رنگ‌تر در سال 93 به کار گرفته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران ترویج فرهنگ دینی و اسلامی را شاخص مهمی خواند و گفت: همه مسئولان به خصوص ادارات ذیربط باید در مناسبت‌های مختلف دینی جهت ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و الگو‌برداری از زندگی ائمه اطهار و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی تلاش کنند.

علیپور با اشاره به موضوع حجاب و امور مربوط به بانوان، خاطرنشان کرد: امور بانوان شهرستان می‌توانند نقش به سزایی در برنامه‌های مختلف فرهنگی در این شهرستان داشته و خود الگوی مناسبی برای زنان شهرستان باشند.

وی فرا رسیدن میلاد زهرای مرضیه را بهانه خوبی جهت تجلیل از بانوان فعال گچسارانی دانست و گفت: برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده که در روز میلاد حضرت زهرا (س) به پاس زحمات بانوان همکار در ادارات مختلف، جهت تجلیل و سپاس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، خبر داد: جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با همکاری فرمانداری این شهرستان با حضور  مسئولان استانی و محلی و بانوان گچسارانی در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان برگزار می‌شود.

علی‌پور زمان برگزاری جشن بزرگ میلاد را سوم اردیبهشت ‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: در این مراسم از بانوان فعال در زمینه‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان، اذعان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در کانون‌های مساجد با محوریت زهرای مرضیه الگوی زنان عالم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82019/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول