اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد

بازدید از 493 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان جم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از بازدید از 493 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان جم خبر داد.

بازدید از 493 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت شهروندان امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون برنامه‌های ارزشمندی در راستای بهبود وضعیت سلامت شهروندان انجام داده‌ایم که با موفقیت اجرایی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم بیان داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی از طرح‌هایی است که با هدف حفظ سلامت مسافران نوروزی و همشهریان از ابتدای اسفند 92 تا 15 فروردین 93 در شهرستان و با حضور هفت کارشناس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب دو اکیپ انجام شد.

قاسمی تصریح کرد: حجم کاری انجام شده در مجموع 528 نفر ساعت بوده و بیشتر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی به ویژه شیرینی‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، فست فودها و مناطق اسکان اعم از مدارس، پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و جایگاه‌های سوخت‌رسانی مورد بازدید قرار گرفتند.

وی از بازدید از 493 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: در مجموع در 44 روز اجرای طرح، تعداد 493 بار از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی بازدید و هشت مورد مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول گفت: در این مدت تعداد یک مورد از این مراکز تعطیل و همچنین 144 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف جمع‌آوری و معدوم شد.

این مسئول بیان کرد: در این ایام تعداد 156 مورد کارت تندرستی برای کارکنان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صادر و 18 مورد از این مراکز و 51 مورد از آب آشامیدنی شبکه عمومی نمونه‌برداری و بیش از یک‌هزار و 420 مورد کلرسنجی انجام گرفت.

قاسمی یادآور شد: در این ایام تعداد 900 جلد پیک سلامت بین مسافران توزیع شده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول