اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای سنجش عملکرد مدیران مدارس صورت گرفت

بازدید معاونت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس دهدشت

معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مدارس کهگیلویه عملکرد مدیران مدارس این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید معاونت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در راستای اجرای طرح سنجش عملکرد مدیران مدارس، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با هیئت همراه عصر امروز از عملکرد یک روز کاری عوامل اجرایی و آموزشی دبیرستان پسرانه تیزهوشان در دهدشت بازدید کردند.

 بازدیدکنندگان با آغاز مراسم صبحگاهی در مدرسه حضور یافته و معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و هیئت همراه نحوه برگزاری مراسم، نحوه تدریس دبیران، فعالیت دانش‌آموزان را زیر نظر گرفته و هر یک از معاونین آموزشی، پرورشی و اجرایی مدرسه طرح، برنامه‌ها و مستندات خود را به صورت جداگانه برای گروه بازدید کننده مورد تشریح قرار دادند.

تشریح عملکرد یک ساله مدیر مدرسه از دیگر برنامه‌های این گروه بود و پس از پایان بازدید در جلسه‌ای هر یک از مدیران مدارس نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به عملکرد عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه تیزهوشان ارائه دادند.

سید علی‌اکبر هاشمی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آیین بازدید از مدرسه تیزهوشان دهدشت اظهار داشت: با تحول در تفکر مدیران می‌توانیم شرایط آموزشی را در مدارس استان به وضعیت مطلوب و رضایت‌بخش برسانیم.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: لازم است مدیران دانش و مهارت‌های شغلی خود را به طور مستمر افزایش داده و مجهز به دانش روز باشد.

هاشمی با ابراز رضایت از عملکرد عوامل اجرایی و آموزشی دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان دهدشت گفت: این بازدید گروهی و برگزاری کارگاه علمی و عملی مدیران با هدف تبادل نظر و تجربه مدیران مدارس و جهت ارتقا، اصلاح و بهبود کیفیت مدیریت در همه مدارس متوسطه اول و دوم استان برگزار می‌شود.

فریدون فاطمی‌زاده، مدیر آموزش و پرورش دهدشت در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاونت آموزش متوسطه اداره کل در شهرستان، اجرای این طرح در بالا بردن انگیزه مدیران نسبت به وظیفه را مؤثر خواند و افزود: هرچند آموزش در شهرستان کیفیت مطلوبی دارد، اما نیاز است با تلاش مضاعف مدیران انگیزه را برای دانش‌آموزان افزایش دهیم.

انتهای پیام/82016/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول