اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم و مسئولان

پیکر مطهر شهید طاهرنیا در دهدشت تشییع شد

پیکر جانباز شهید طاهر‌نیا پس از تشییع بر دوش مردم مومن دهدشت در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

پیکر مطهر شهید طاهرنیا در دهدشت تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز 70 درصد شهید مراد طاهرنیا ظهر امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان در دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در مراسم تشییع جانباز شهید طاهرنیا گفت: بار دیگر برگ زرینی به افتخارات ملت، کشور و خصوصاً منطقه کهگیلویه افزوده شد.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: این شهید والامقام سال‌ها نه تنها خود رنج می‌برد بلکه در جلوی دیدگان اعضای خانواده‌اش دست و پا می‌زد و سختی‌ها و درد جراحات وارده را تحمل می‌کرد.

حسینی زندگی جانبازان دفاع مقدس را درسی برای انسان‌ها دانست و افزود: شهدا هر چه داشتند در راه دین و ارزش‌های الهی اهدا کردند و اکنون وظیفه ما است که از خون پاک شهدا و اهداف والایشان دفاع کنیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه شهیدان راه حق برای ارزش‌های انقلاب و حجاب خون دادند، تاکید کرد: آنان با تمام وجود در مقابل تیرهای آتشین دشمن ایستادند تا از ارزش‌های انقلاب حفاظت کنند.

حسینی در ادامه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان را متذکر شد و خاطرنشان کرد: ماهواره با ترویج ضدارزش‌ها عقیده و عفت ملت ما را نشانه گرفته است و وظیفه داریم در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم جانبازی کنیم.

وی ادعای حقوق بشری جیره‌خواران و مزدوران استکبار را بی‌اساس خواند و با بیان اینکه امروز کسانیکه دم از حقوق بشر می‌زنند بیایند و رنج و سختی جانبازان شیمیایی ما را ببینند، گفت: آمریکای پلید و شیطان بزرگ سخن از جانبازان ما نمی‌گوید.

حسینی با اشاره به حمایت تمام عیار استکبار از عراق در جنگ تحمیلی تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال خیانت است و ما از مردم توقع داریم از ولایت و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

امام جمعه دهدشت جانبازان دفاع مقدس را اسناد زنده تاریخ و گواه روشن نقض حقوق بشری از سوی مدعیان دانست و گفت: آمریکا و همدستانش با تجهیز عراق و حمایت‌های بی‌دریغ خود از صدام جنایتکار، بزرگترین نقض حقوق بشری را مرتکب شدند اما امروز دم از حقوق بشر می‌زنند.

انتهای پیام/82016/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول