اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طی 9 سال گذشته صورت گرفت

مقاوم‌سازی بیش از 6 هزار واحد مسکن روستایی در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در طول 9 سال گذشته بیش از 6 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان پارس‌آباد با اعتبار 50 میلیارد تومان مقاوم‌سازی و بهسازی شده است.

مقاوم‌سازی بیش از 6 هزار واحد مسکن روستایی در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مسکن شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: عملیات زیرسازی و آسفالت چهار روستای شهرستان با اعتباری بیش از 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی آغاز شده و تا پایان خرداد ماه امسال این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: از سال 84 تا کنون در شهرستان پارس‌آباد و در قالب طرح مقاوم‌سازی بیش از 6 هزار واحد مسکن در روستاها مقاوم‌سازی شده و برای این طرح 50 میلیارد تومان هزینه شده است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر بنیاد مسکن شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه گفت: هیچ مشکلی در اعطای وام مقاوم‌سازی وجود ندارد.

موسی کامکار یادآور شد: برای هر متقاضی بیش از 12 میلیون تومان وام بانکی در همین زمینه پرداخت می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر و نیز در شهرهای اصلاندوز و تازه‌کند تعداد بیش از 314 نفر نسبت به دریافت پایان کار و اقساط بندی تسهیلات بانکی با بازپرداخت 15 ساله پرداخت شده‌اند که رقم تسهیلات پرداختی مجموعاً بیش از 6 میلیارد تومان است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان پارس‌آباد ابراز داشت: تهیه‌ طرح هادی در 15 روستای این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان در حال انجام است.

انتهای پیام/62005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول