اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

مدعیان مدیریت جهانی چرا از پس مسکن مهر برنیامدند

استاندار هرمزگان گفت: مسکن مهر به یکی از مصیبت‌های مدیریتی در کشور تبدیل شده است که به مردم تحمیل شد و مدعیان مدیریت جهانی پاسخ دهند چرا از پس این طرح برنیامدند.

مدعیان مدیریت جهانی چرا از پس مسکن مهر برنیامدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر جاسم جادری ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان ضمن انتقاد شدید از تاخیر در بهره‌برداری از 7 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان، افزود: قرار بود این طرح برای سفر رئیس جمهور (اسفندماه 92) آماده شود اما هنوز با گذشت دو ماه از انجام سفر این طرح با مشکلات عدیده‌ای روبروست و مردم را آزار می‌دهد.

رئیس شورای مسکن استان ادامه داد: این امر به جای اینکه به نقطه قوت تبدیل شود پاشنه آشیل شد و نقطه ضعف، که هم مردم ناراضی، هم پیمانکاران ناراضی و هم دولت در آن گرفتار شده است.

جادری با بیان اینکه برخی در دولت قبل با پز خدمت این مصیبت را به کشور تحمیل کردند بیان داشت: این رویه فقط در بحث مسکن مهر نبود و الان کار به جایی رسیده که دولت باید از مردم خواهش کند که برای یارانه‌ها ثبت نام نکنند تا بتواند از پس تامین هزینه‌های مربوط به پرداخت یارانه‌ها بربیاید.

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه نمی‌توان اکنون کار را رها کرد و پرونده مسکن مهر را نیمه تمام گذاشت، اظهار داشت: حداکثر تا جلسه آینده در خرداد ماه باید همه مشکلات مردم در این بخش رفع شود و اگر مدیری به هر بهانه‌ای از انجام کار امتناع کند مورد مواخذه قرار خواهد گرفت و آبروی او را خواهم برد.

وی خطاب به مدیران هشدار داد: در این مدت اگر نتوانید این کار را انجام دهید و صدایی از مردم بلند شد دیگر به جلسه نیایید.

جادری با تاکید بر اینکه هنر مدیریت فقط داشتن منابع کافی و پول فراوان نیست، افزود: مدیر باید مدیریت جامع داشته باشد و انجام امور را براساس تدبیر جلو ببرد.

وی اضافه کرد: اینکه مدیر فقط بگوید پول بدهید تا کار انجام شود هنر نیست و این کار را هر کس دیگری هم می‌تواند انجام دهد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین گفت: مدیریت فقط مزایا و کت و شلوار و پز دادن نیست مدیریت باید در راستای خدمت به مردم باشد و در سالی که به نام مدیریت جهادی است باید در عمل این مهم را جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان گفت: بندرعباس شهر پر مسئله‌ای است و نباید فکر کرد فقط نوار ساحلی است چرا که عمق محلات آن با این همه عقب ماندگی و توسعه نیافتگی، فاجعه‌آمیز است.

انتهای پیام/88001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول