اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

با شروع و تعدد پروژه در ایلام به شدت مخالفم

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: با شروع و تعدد پروژه در ایلام در سال جاری به شدت مخالفم.

با شروع و تعدد پروژه در ایلام به شدت مخالفم

شاپور پولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برنامه‌ دارم که انشا‌ء‌الله در تمام نقاط استان ایلام و شهرستان‌ها روی چند پروژه مهم متمرکز شده و بتوانیم این طرح‌ها را به بهره‌برداری برسانیم و مردم اثرات و ثمرات این طرح‌ها را در بازگشت سرمایه ببینند و مردم از مزیت آن طرح و پروژه بهره‌مند شوند.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: بر این اساس برنامه‌ریزی شده که در تمام دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها از تعدد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خودداری شود.

وی با بیان اینکه مصمم هستم که تنها بر روی چند پروژه اساسی متمرکز شوم، ادامه داد: در حال حاضر استان ایلام نیازمند پروژه‌های کلیدی و تاثیرگذاری است که برای مردم بازده داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: برای شهر ایلام به عنوان مرکز استان ایلام نیز چنین تصمیمی اتخاذ شده و قبل از پایان سال نیز دیدار و گفت‌وگویی پیرامون این موضوع با شهردار ایلام و اعضای شورای شهر ایلام انجام شده و اعلام کردم با برنامه‌ریزی انجام شده برای شهر ایلام سه تا چهار پروژه مهم را برای سال 1393 تعریف کنند.

پولادی تصریح کرد: تعریض خیابان آیت‌الله حیدری از میدان کشوری به سمت 22 بهمن یکی از نیازهای اساسی و مهم شهر ایلام است که باید به آن توجه شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: این پروژه باید جزو نخستین اولویت مسئولان امر در ایلام و استان باشد و اگر هیچگونه فعالیت خدماتی در شهر ایلام روی ندهد و تنها این پروژه به سرانجام برسد کمک بزرگی به شهر و مردم ایلام شده است حتی اگر به خاطر تحقق آن همه پروژه‌های شهر ایلام تعطیل شود کار درستی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: حتی اگر بخش کوچکی از این پروژه را در سال 1393 به اتمام برسد بزرگ‌ترین خدمت به مردم ایلام و استان ایلام شده است.

این مسئول اضافه کرد: بخشی از مشاغل مزاحم در حال حاضر برای مردم ایلام ایجاد مزاحمت کرده که باید در نخستین فرصت برطرف شود و مسئولان امر باید در این راستا چاره‌اندیشی کنند چون حضور این مشاغل سبب آلودگی صوتی، ترافیکی و ... شده است.

انتهای پیام/2246/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول