اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اندیمشک خبر داد

نارضایتی مردم از حفاری‌های طرح جامع فاضلاب اندیمشک

سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: حفاری‌های طرح جامع فاضلاب و ترمیم‌های صورت گرفته در این شهر موجب نارضایتی مردم اندیمشک شده است.

نارضایتی مردم از حفاری‌های طرح جامع فاضلاب اندیمشک

کرامت میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: به علت عدم رعایت اصول استاندارد در زیرسازی و ترمیم نقاطی که حفاری در آن صورت گرفته است آسفالت بیشتر مناطق دوباره نشست کرده که این امر موجب بروز مشکل در رفت و آمد خودروها و شهروندان و در برخی موارد وارد آمدن خسارت به وسایل نقلیه آنان شده است.

وی افزود: در آغاز این طرح به جای آغاز حفاری به صورت منطقه‌ای، حفاری‌ها به صورت گسترده در بیشتر مناطق شهری با هم آغاز شد که همین امر بازسازی و ترمیم پس از آن را به علت کمبود اعتبارات با مشکل مواجه کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک اضافه کرد: موضوع بعدی این است که در این ترمیم‌ها نیز اصول زیرسازی، مهندسی و فنی رعایت نشده است که این امر باعث شده که آسفالت بیشتر مناطقی که ترمیم شده‌اند بعد از مدتی دوباره دچار نشست شده و مشکلاتی را برای ساکنان و شهروندان به وجود آورد.

وی ادامه داد: حجم زیادی از مراجعات مردم به شورا چه به صورت حضوری و چه به صورت مکتوب را این موضوع و حل آن تشکیل می‌دهد و شورا نیز تاکنون چند جلسه با ناظر و پیمانکار پروژه برگزار کرده و خواستار حل این مشکل از سوی آنان شده‌ است.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح ملی یکی از نیازهای مردم است، پیشنهاد داریم که این طرح در شهر به صورت محدود و منطقه‌ای اجرا شده و در امر بازسازی و ترمیم بعد از حفاری نیز نظارت بیشتری اعمال گردد تا از هدررفت و اسراف بیت‌المال و دوباره‌کاری جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است ضرورت دارد که فرهنگ کار درست و اصولی را در پروژه‌های عمرانی نهادینه کنیم و بتوانیم با مدیریت جهادی در این زمینه به اهداف مورد نظر رهبری در این سال دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/‌72020/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول