اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین خبر داد

معرفی 6 هزار متقاضی وام مسکن مهر به بانک‌ها در قزوین

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین از معرفی بیش از ۶ هزار متقاضی دریافت وام مسکن مهر به بانک‌های استان از سوی این اداره کل خبر داد.

معرفی 6 هزار متقاضی وام مسکن مهر به بانک‌ها در قزوین

احمد فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به مناسبت سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آغاز دهه گرامیداشت حساب 100 حضرت امام (ره) از 21 تا 31 فروردین ماه اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت یا نظارت بر ساخت مسکن مهر را در شهرهای دارای جمعیت کمتر از 25 هزار نفر بر عهده دارد که اداره کل قزوین نیز بر همین اساس از سهمیه هفت هزار واحد مسکن مهر بهره‌مند شده است.

وی افزود: تاکنون شش هزار و 566 نفر از متقاضیان به بانک‌های استان معرفی شده و پنج هزار و 579 نفر نیز به مرحله انعقاد قرارداد رسیده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای هر واحد مسکن مهر در سال‌های 88 تا 92 به میزان 200 میلیون ریال بوده است، اضافه کرد: از مجموع این واحدها پنج هزار و 29 مورد در مرحله سفت‌‌کاری و چهار هزار و 336 مورد در مرحله نازک‌کاری قرار دارند.

فیروزی اضافه کرد: اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین در طول مدت فعالیت خود بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در دو زلزله آوج و آبگرم و الموت را نیز به انجام رسانده است که تعداد آن به 16 هزار و 725 واحد و اعتبار صرف شده برای آن به 531 میلیارد و 800 میلیون ریال می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله استان آذربایجان شرقی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در این زمینه در 25 روستای زیر پوشش، کار بازسازی یک هزار و 614 واحد مسکونی آسیب‌دیده در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: برای تمام این واحدها پایان کار صادر شده و اجرای آن در مجموع 320 میلیارد ریال اعتبار در روستاهای یاد شده صرف شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: تاکنون 10 هزار و 432 فقره پروانه ساختمانی صادر و چهار هزار و 803 قطعه زمین روستایی در استان واگذار شده است.

انتهای پیام/77011/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول