اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

پرونده مسکن مهر هرمزگان امسال بسته می‌شود

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه پرونده مسکن مهر در استان باید تا پایان سال‌جاری بسته شود، گفت: 80 درصد از مسکن مهر استان به اتمام رسیده و 20 درصد باقی‌مانده نیز با رفع موانع موجود به اتمام می‌رسد.

پرونده مسکن مهر هرمزگان امسال بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس حریرنیا صبح امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: حوزه مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنند تا با عزمی ملی و مدیریت جهادی در راستای ارتقای فرهنگ شهری گام بردارد.

وی با بیان اینکه کارها باید با تدبیر پیش رود، افزود: همه موظف هستند تا با فکر ناب آمیخته با تدبیر تلاش کنند تا خدمت خالصانه به مردم داشته باشند.

حریرنیا همچنین به برنامه های امسال اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در حوزه ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما این است تا زمینه پیاده‌سازی سیاست‌های دولت تدبیر و امید را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر در هرمزگان باید تا پایان سال‌جاری بسته شود، گفت: 80 درصد از مسکن مهر استان به اتمام رسیده است و 20 درصد باقی‌مانده نیز با رفع مشکلات و موانع موجود به اتمام خواهد رسید.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین با اشاره به مشکلات پیش آمده در بارندگی اخیر شهر بندرعباس گفت: شایسته نیست که با یک بارندگی مردم به زحمت بیافتند.

وی افزود: پس از این اتفاق جلسه‌ای در فرمانداری بندرعباس برگزار شد تا اتفاق پیش آمده مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

حریرنیا در این ارتباط گفت: تاکید راه و شهرسازی هرمزگان بر این است که ساخت و سازها باید اصولی و مهندسی شده باشند که این مهم در مرکز استان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح‌های مهندسی راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در بارندگی اخیر بندرعباس خور تازه تاسیس شهرک توحید به کمک جمع‌آوری آب‌های روان در شرق بندرعباس آمد که نتیجه کار مهندسان راه و شهرسازی است. 

این مسئول در پایان افزود: این خور در حالی بدون کم‌ترین مشکل روان آب‌های ناشی از بارندگی را هدایت کرد که بخشی از آن هنوز تکمیل نشده است.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول