اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیراب سوادکوه:

چشم‌انداز توسعه بخش زیراب سوادکوه تدوین شد

بخشدار زیراب سوادکوه از تدوین چشم‌انداز توسعه بخش زیراب سوادکوه در 20 برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت خبر داد.

چشم‌انداز توسعه بخش زیراب سوادکوه تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  شهرستان سوادکوه، حشمت‌الله سمیعی صبح امروز در جلسه بررسی چشم‌انداز برنامه‌های بخشداری زیراب با اشاره به اینکه 20 برنامه کوتاه مدت و بلند مدت در چشم‌انداز توسعه بخش زیراب برنامه‌ریزی شده است، افزود: برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت بخشداری زیراب در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی طراحی شده است.

بخشدار زیراب سوادکوه به برنامه‌های حوزه اجتماعی چشم‌انداز توسعه این بخش اشاره کرد و افزود: بهبود حمل و نقل روستایی، تجهیز دهیاری‌های تازه تاسیس، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی دهیاران و شوراها و طرح صیانت از اموال عمومی روستا بخشی از برنامه‌های اجتماعی بخشداری زیراب است که در زمان‌بندی کوتاه مدت و بلند مدت تعریف شده است.

وی ایجاد تاسیسات درآمدزا، برنامه‌ریزی برای دریافت عوارض سطح روستا، تقویت گروه‌های ده گردشی و پرداخت وام‌های خوداشتغالی را از طرح‌های درآمدزایی و اقتصادی بخشداری زیراب ذکر و خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی‌های حوزه فرهنگی چشم‌انداز توسعه برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام فرهنگی، پیگیری ایجاد طرح‌های گردشگری، تکمیل و ایجاد سالن و زمین‌های ورزشی، پیگیری نصب سیستم اینترنت پرسرعت و مدیریت آرامگاه‌های روستایی برنامه‌ریزی شده است.

سمیعی، تکمیل مجتمع‌های آبرسانی را از طرح‌های دارای اولویت بخشداری زیراب توصیف کرد و گفت: لکه‌گیری و آسفالت راه‌های روستایی، تکمیل و تعریف طرح‌های بهسازی معابر، پیگیری گازرسانی به دهستان کسلیان و بازبینی و تهیه طرح هادی برای روستاهای فاقد طرح نیز از برنامه‌های دیگر حوزه عمرانی چشم‌انداز توسعه بخش زیراب توصیف کرد.

انتهای پیام/86015/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول