اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

توسعه آموزش‌های تخصصی و همگانی در اولویت جدی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: توسعه آموزش‌های تخصصی و همگانی در اولویت هلال احمر است تا نیروهای فعال و توانمند تربیت کرده و در حوزه‌های مختلف به کارگیری کند.

توسعه آموزش‌های تخصصی و همگانی در اولویت جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر مشگین‌شهر اظهار داشت: در همین راستا علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت مرکز آموزش علمی – کاربردی جمعیت هلال احمر با برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر و متناوب به صورت فصلی سعی داریم تا امدادگران خود را با جدیدترین روش‌ها و شیوه‌های آموزشی آشنا کنیم تا آنها در بحران‌های مختلف بتوانند با آمادگی ورود پیدا کرده و خدمات مناسب را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در کنار این امر ما در سال‌های اخیر اقدام به نوسازی و تجهیز ناوگان خودرویی خود کردیم که عمر ناوگان خودرویی ما در حال حاضر کمتر از پنج سال بوده به طوریکه سعی و تلاش بر این است تا یک حرکت مثبت و سازنده را در حوزه تحول‌آفرینی در جمعیت هلال احمر شاهد و ناظر باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل با قدردانی از عملکرد به موقع و مناسب جمعیت هلال احمر مشگین‌شهر در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی خاطر نشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه جمعیت هلال احمر این شهرستان با اعتماد و اتکا به نیروی نسل جوان توانسته موفق و شایسته عمل کند.

غیبی از تجهیز پایگاه‌های کوه سبلان برای امدادرسانی به کوهنوردان خبر داد و اضافه کرد:‌ پناهگاه‌های موجود در مشگین‌شهر قرار است مورد بازسازی و تجهیز قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با قدردانی از عملکرد مناسب جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف جاده‌ای به ویژه در جریان سفرهای نوروزی از خدمات ارزشمند ایرج آقایی رئیس قبلی این شعبه قدردانی کرد.

ابراهیم امامی بیان کرد: حادثه‌خیز بودن منطقه مشگین‌شهر و واقع شدن بیشترین راه‌های ارتباطی استان در این شهرستان ضرورت تجهیز انبارهای امدادی هلال احمر به امکانات و تجهیزات امدادی روز را ضروری کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد:‌ به همین منظور ایجاد پایگاه امدادی در بخش مشگین غربی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر استان محسوب می‌شود.

در این مراسم با قدردانی از زحمات چندین ساله ایرج آقایی به عنوان رئیس هلال احمر مشگین‌شهر، عباس انوری آذر به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر مشگین‌شهر با حکم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول