اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماهشهر در مجلس مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی ‌باید مورد توجه جدی مسئولان باشد/‌توسعه ‌نیازمند ‌‌اراده ملی ‌است

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی و تمرکز به ظرفیت‌های داخلی به جای توجه به ظرفیت‌های بیرونی و تقویت درونی به عنوان مهمترین رویکرد اقتصادی و فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

اقتصاد مقاومتی ‌باید مورد توجه جدی مسئولان باشد/‌توسعه ‌نیازمند ‌‌اراده ملی ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حبیب آقاجری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که شهرستان بندر ماهشهر با آن دست و پنجه نرم می‌کند مسئولان ادارات و دستگاه‌ها باید طوری عمل کنند که اجازه برگشت خوردن ‌یک ریال از بودجه و اعتبارات مالی را ندهند.

وی در ادامه به نامگذاری امسال به نام «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی،» اشاره و خاطرنشان کرد: باید برای تحقق شعار امسال که بهترین و حکیمانه‌ترین نامگذاری بوده تمام تلاش خود را به کار ببریم.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت، متذکر شد: بدون شک تحقق شعار امسال بدون عزم ملی و مدیریت جهادی امکان‌پذیر نیست و تمام مسئولان باید این دو نکته مهم را در اولویت امور خود قرار دهند.

آقاجری ادامه داد: بدون تردید برای برون رفت از مشکلات، مسئولان باید جهادگونه و شبانه‌روزی عمل کنند و در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی ‌با بیان اینکه فرهنگ یکی از مهمترین راهکارها برای رفع مسائل اقتصادی است، گفت: اقتصاد و فرهنگ دو رکن اساسی برای بالندگی و پیشرفت کشور هستند.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری بیان فرمودند توسعه و اصلاح اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم و اراده ملی و عمومی است.

آقاجری در پایان با تأکید بر اینکه باید توسعه اقتصادی و فرهنگی در جامعه به یک خواست و جنبش ملی تبدیل شود، افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی و تمرکز به ظرفیت‌های داخلی به جای توجه به ظرفیت‌های بیرونی و تقویت درونی به عنوان مهمترین رویکرد اقتصادی و فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/72016/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول