اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 10 رأی اعضای مجمع

رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی، سیدمحسن عرفانی با 10 رأی اعضا به مدت 4 سال برای این سمت انتخاب شد.

رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مجمع انتخاب رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی با حضور معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان، سرپرست، نایب رئیس و بازرس فدراسیون سوارکاری در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

با حضور نمایندگان داوران، مربیان، ورزشکاران، شهرستان‌ها، باشگاه‌ها و دیگر اعضا، مجمع با 16 نفر به حدنصاب قانونی رسید.

با انصراف کتبی احمدی و عدم حضور وی 8 کاندیدا در مجمع حضور داشتند که حمید خاکسار طرقی، مسعود موسوی‌زاده و حمیدرضا وفائی به نفع سیدمحسن عرفانی و بابک همدانی، مهدی نکوئی و فرهاد مرتضوی‌نژاد به سود حمید نکوئی رئیس پیشین این هیئت کناره‌گیری کردند تا مجمع با رقابت 2 کاندیدا ادامه پیدا کند.

با پایان ارائه برنامه کاندیداها و انجام رأی‌گیری سیدمحسن عرفانی که سرپرستی این هیئت را بر عهده داشت با 10 رأی در مقابل 5 رأی کسب شده توسط حمید نکوئی و یک رأی سفید به مدت 4 سال سکان هدایت سوارکاری خراسان رضوی را عهده‌دار شد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول