اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان:

مقاوم‌سازی جوانان راهکار مبارزه با هجمه فرهنگی دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان تصریح کرد: تنها راهکار مبارزه در برابر هجمه فرهنگی دشمنان مقاوم‌‌سازی جوانان به لحاظ فرهنگی است.

مقاوم‌سازی جوانان راهکار مبارزه با هجمه فرهنگی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی شنبه شب در نشست فعالان فرهنگی و رابطین بنیاد مهدویت دانشگا‌ه‌های کردستان، اظهار کرد: حضرت زهرا کوثر قرآن است و این واژه تنها در شأن آن بانو به کار رفته است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا هدیه خداوند به همه آفرینش و بشریت است، گفت: حضرت مهدی فرزندی از فرزندان آن حضرت است و بسیاری از اتفاقات مهم در طول تاریخ توسط خاندان این بانوی بزرگ به وقوع پیوسته است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز توسط یکی دیگر از فرزندان آن حضرت به وجود آمد، خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های انقلاب زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت است.

شاهرودی، مهدویت را یک مسئله جهانی دانست و با اشاره به اینکه انسان از همان ابتدا منتظر منجی بوده است، گفت: خداوند وعده این موضوع را داده است اما باید به صورت طبیعی و تدریجی فرآیند انتظار طی شود.

وی با اشاره به اینکه تمام ادیان به دنبال آن هستند تا در آخر‌الزمان پیروزی با آنها باشد، گفت: ما معتقد هستیم حضرت مسیح در ظهور حضرت مهدی می‌آید، اما رهبر اصلی مهدی موعود است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در ادامه با تأکید بر اینکه قوم یهود تکثیر نمی‌شوند آنها را شامل دو گروه یهودیان و صهیونیست‌ها عنوان کرد و افزود: دسته دوم افراطیونی هستند که اصولا اعتقادی به دین یهود نیز ندارند.

شاهرودی با بیان اینکه پشت صحنه ماجرای صهیونیستی، فراماسونری‌ها قرار دارند، گفت: استکبار عواملی را ایجاد می‌کند که صهیونیست‌ها نیز بخشی از آنها هستند.

وی اظهار کرد: جریان‌هایی که در رأس آنها فراماسونری است ایجاد می‌شوند که یکی از مهمترین ایده‌های آنها در اختیار گرفتن آینده بشر است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: پشت پرده تفکر فراماسونری، کنار گذاشتن خدا از زندگی و جایگزینی تفکر شیطانی است.

شاهرودی با بیان اینکه طبق فرمایش قرآن کریم شیطان قصد ترویج دو موضوع را دارد، گفت: فقر در همه ابعاد و فحشا مواردی هستند که شیطان برای سقوط انسان دنبال می‌کند.

وی فشارهای اقتصادی و فرهنگی دشمنان را در راستای همین مسئله عنوان کرد و افزود: شیاطین جهانی پیشرفت 13 برابری ایران در قیاس با متوسط جهانی در علم را بر نمی‌تابند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به حضور همه‌جانبه دشمنان در جبهه فرهنگی، اظهار کرد: جامعه اسلامی باید تکلیف خود را در بحث سبک زندگی روشن کند و از بهترین الگو که همان اسلامی است پیروی کند.

شاهرودی با یادآوری شعار سال، تصریح کرد: اقتصاد ما باید بسیار مقاوم باشد تا در برابر لرزش‌های جهانی و تهدیدات اقتصادی ایستادگی کند.

وی فرهنگ ایرانی را دارای منبعی عظیم دانست و گفت: با این وجود باید در این زمینه هم مقاوم باشیم و این موضوع تنها از طریق کار فرهنگی به سرانجام خواهد رسید.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان تصریح کرد: تنها راهکار مبارزه در برابر هجمه فرهنگی دشمنان مقاوم‌سازی جوانان به لحاظ فرهنگی است.

انتهای پیام/79012/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول