اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم:

راهیان نور جامعه را در برابر تهاجمات فرهنگی واکسینه می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم گفت: حضور در سرزمین‌های نور جوانان و نوجوانان را در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان واکسینه می‌کند.

راهیان نور جامعه را در برابر تهاجمات فرهنگی واکسینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین مشرفیان در حاشیه بازدید از زیارتگاه شهداء در منطقه عملیاتی دهلاویه اظهار داشت: حضور در سرزمین‌های نور جوانان و نوجوانان را در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان واکسینه می‌کند.

وی راهیان نور را بهترین و موثرترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه دانست و بیان کرد: راهیان نور ذخیره و گنجینه فرهنگی کشور است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس راهیان نور را بزرگترین برنامه فرهنگی کشور دانست و خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس معرفی کننده رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راهیان نور طرح ابتکاری بسیار شایسته‌ای است، تصریح کرد: راهیان نور موجب جلوگیری از دو آسیب فراموشی و تحریف می‌شود.

انتهای پیام/2258/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول