اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

معرفی نفرات برتر مسابقات ملی مهارت در سوادکوه

رئیس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سوادکوه از معرفی نفرات برتر مسابقات ملی مهارت برای اعزام به مسابقات استانی و ملی و جهانی خبر داد.

معرفی نفرات برتر مسابقات ملی مهارت در سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، عباس علی‌پور امشب در جلسه هماهنگی مسابقات ملی مهارت به برگزاری مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرکز فنی و حرفه‌ای غدیر سوادکوه گفت: استعدادیابی از دانش‌آموزان و دانشجویان و کارآموزان آموزشگاه‌های آزاد با همکاری ادارات و نهادهای مختلف شهرستانی انجام شد و با برگزاری مراحل مختلف در شش ماه شاهد انتخاب نفرات برتر در آزمون نهایی بوده‌ایم.

رئیس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سوادکوه، برگزاری اولین کارگاه و نمایشگاه آشنایی با هوشمند‌سازی مدارس در بهمن ماه 1392 از سوی آموزش و پرورش سوادکوه را عامل موثری در استقبال و افزایش کیفیت این دوره از مسابقات توصیف کرد و افزود: همکاری رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز غدیر سوادکوه و مدیریت آموزش و پرورش سوادکوه در برگزاری مسابقات ملی مهارت قابل تقدیر بوده است.

وی از انتخاب پنج نفر از کارآموزان سوادکوهی در رشته‌های طراحی صفحات وب، لوله‌کشی، آجرچینی و ساخت و تولید با پایش نزدیک به یک‌هزار نفر کارآموز خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات استانی در اردیبهشت ماه و مسابقات کشور در تابستان سال جاری برگزار می‌شود و منتخبان این دوره به مسابقات جهانی 2014 سائوپائولو برزیل اعزام می‌شود.

علیپور به معرفی نفرات برتر شهرستانی مسابقات ملی مهارت در سوادکوه اشاره کرد و گفت: محمد جواد قبادیان و علی اورامن در رشته ساخت تولید تیمی دو نفره، محمدرضا کلیج در بخش آجرچینی، مهدی نوروزی در بخش لوله‌کشی و محمد یوسفی در بخش طراحی وب به عنوان نفرات منتخب شهرستانی انتخاب شدند.

رئیس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سوادکوه با تاکید بر اینکه هزینه برای منتخبان مسابقات ملی مهارت به عنوان سرمایه‌گذاری ارزشمند محسوب می‌شود، بیان داشت: کسب مقام هفتم جهانی در سال 2009 کانادا توسط میکائیل جانبازی در بخش رایانه و مقام اول کشوری پویا علی‌پور در سال 91 در بخش رایانه از افتخارات کارآموزان فنی و حرفه‌ای سوادکوه بوده است.

انتهای پیام/86015/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول