اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد

فعالیت 180 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در همدان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان با اشاره به فعالیت 180 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان گفت: سال گذشته تعداد رشته‌های آموزش داده شده در این آموزشگاه‌ها 24 مورد و حرفه‌های آموزشی نیز 122 مورد بوده است.

فعالیت 180 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در همدان

علیرضا مهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم توجه آموزش‌های مهارتی در جامعه اظهار داشت: به طور حتم آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی افراد در حوزه‎های اشتغال پایدار نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به دنبال توانمندسازی مهارتی افراد در مراکز مختلفی چون آموزش فنی و حرفه‌ای، زندان‌ها، دانشگاه‌ها، روستاها، تیم‌های سیار، پادگان‌ها و ... است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید بازارمحور بوده و بستر ایجاد کسب و کار در جامعه را برای افراد مهیا کند، تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با این رویکرد در این زمینه فعالیت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 180 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان گفت: طی سال گذشته تعداد رشته‌های آموزش داده شده در این آموزشگاه‌ها 24 مورد و تعداد حرفه‌های آموزشی نیز به تعداد 122 مورد بوده است.

مهرابی افزود: 934 مورد بازرسی از روند فعالیت این آموزشگاه‌ها طی سال گذشته انجام شده است.

وی ابراز داشت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای توسط بخش خصوصی و با کسب مجوز از سازمان و بر اساس استانداردهای مهارت آموزش و شهریه مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تامین عوامل آموزشی واجد شرایط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام می‌‌کنند.

انتهای پیام/89002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول