اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

مادران و همسران شهدا مظهر فداکاری و صبر هستند

امام جمعه زنجان گفت: مادران و همسران شهدا با صبر و گذشت مظهر فداکاری و ایثار محسوب می‌شوند.

مادران و همسران شهدا مظهر فداکاری و صبر هستند

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به 24 فروردین سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: تجلیل از مادران و همسران شهدا تنها ادای دین به این خانواده‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش رفتار خانواده‌های شهدا و ایثارگران تنها با خود شهدا قابل مقایسه است، ادامه داد: ارزش این خانواده با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا ادامه‌دهندگان راه شهدا محسوب می‌شوند، تصریح کرد: مادران و همسران شهدا با صبر و گذشت مظهر دیگری از فداکاری محسوب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا موثرترین نقش را در زندگی شهدا داشته‌اند، بیان داشت: شهدا در دامن مادرانی پاک نیت تربیت شده‌اند.

خاتمی با بیان اینکه عظمت مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست، خاطرنشان کرد: این مادران و همسران نقش تاثیرگذاری در حضور فرزندان و همسران خود در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه نظام در برابر این قشر سنگین است، گفت: گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا تنها ادای دین به این قشر محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مادران و همسران شهدا زینب‌وار عمل کردند، اذعان داشت: این قشر با تاسی به حضرت زینب (س) خوش درخشیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا تاکید کرد و گفت: این مادران و همسران جایگاه والایی در نظام اسلامی دارند.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول