اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان البرز:

رعایت استانداردها لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: رعایت استانداردها لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رعایت استانداردها لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان البرز، علی سعادتی با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر رشد و شکوفایی تولیدات باکیفیت داخلی و حضور چشمگیر و فعال در بازارهای جهانی اظهار کرد: حضور مقتدرانه در بازارهای جهانی و ایجاد رقابت با تولیدات سایر کشورهای جهان نیازمند رعایت استانداردها در تولیدات داخلی و بالا بودن سطح کیفی محصولات است.

وی افزود: اداره استاندارد البرز دفاع از حقوق مردم را بر خود وظیفه‌ای شرعی و قانونی می‌داند و با تمام قوا تولیدکنندگان محصولات باکیفیت را حمایت می‌کند.

این مسئول گفت: سود حاصل از رعایت استانداردها برای تولید کنندگان بیشتر از مصرف کنندگان است و تحقق توسعه پایدار در سایه رعایت کامل استانداردها و ترویج این فرهنگ میسر می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان البرز با توجه به بند 24 سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: این بند وظایف ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این سنگر خدمتگزاری حساس‌تر می‌کند و دستیابی به این امر نیازمند حمایت همه‌جانبه خانواده بزرگ و فرهنگی رسانه استان و صدا و سیمای البرز است.

سعادتی تاکید کرد: با تمام قوا از تولیدکنندگان با‌کیفیت استان البرز حمایت می‌کنیم و از همه تولیدکنندگان دعوت می‌کنیم تا با خانواده بزرگ استاندارد همراه شده و با تلاشی همه‌جانبه دست در دست هم دهیم تا بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راه تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و دستیابی به بازارهای جهانی برای تولیدات ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد داخلی و بازار داخلی برداریم.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول