اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

مشکل خاصی در نام‌نویسی متقاضیان دریافت یارانه در ایلام وجود ندارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته مشکل خاصی در نام‌نویسی متقاضیان دریافت یارانه در ایلام وجود ندارد.

مشکل خاصی در نام‌نویسی متقاضیان دریافت یارانه در ایلام وجود ندارد

حشمت‌الله عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام بر اساس زمان از پیش تعیین شده برای مراجعه به مراکز مجاز آماده شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و افرادی که متقاضی دریافت یارانه هستند در مهلت‌های مشخص شده به این مراکز مراجعه دارند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده از سوی مسئولان امر در استان ایلام، مشکل خاصی در نام‌نویسی متقاضیان دریافت یارانه در ایلام وجود ندارد و متقاضیان بر اساس زمان اعلام شده به مراکز مجاز مراجعه و اقدام به نام نویسی می‌کنند.

وی ادامه داد: تا امروز نیز با گذشت 4 روز از آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه، ثبت نام در مراکز مجاز بر اساس برنامه زمانبندی همچنان ادامه دارد و هیچگونه گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل خاصی دریافت نشده است.

این مسئول با بیان اینکه پیگیری‌های مستمری از شهرستان‌های تابعه استان ایلام در این راستا می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه مساله و مشکل خاصی در این زمینه نیز در شهرستان‌های تابعه استان مشاهده نشده است.

عسگری تصریح کرد: امروز نیز سرپرستان خانواری که شماره سمت راست کد ملی آنها 3 بوده، می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز نسبت به دریافت یارانه نقدی خود اقدام کنند البته افراد توانمند که نیازی به دریافت یارانه نقدی ندارند، می‌توانند با انصراف از دریافت یارانه در راستای کمک به دولت و حمایت از افراد کم بضاعت اقدام کنند.

انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول