اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 فروردین

نخستین پارک‌سوار هوشمند تاکسی در همدان افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از افتتاح نخستین پارک‌سوار هوشمند تاکسی در 25 فروردین‌ماه در همدان خبر داد.

نخستین پارک‌سوار هوشمند تاکسی در همدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از سازمان تاکسیرانی استان همدان، محمود حضرتی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و ارتقای جایگاه و آسایش تاکسیرانان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران نخستین پارک‌سوار هوشمند تاکسی در میدان دانشگاه همدان احداث می‌شود.

وی افزود: 25 فروردین‌ماه جاری پارک‌سوار میدان دانشگاه در همدان افتتاح و آماده ارائه سرویس به شهروندان همدانی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان اظهار کرد: این پایانه به منظور ایجاد زمینه مناسب در راستای سهولت در امر حمل و نقل و ارتقای سطح کیفیت خدمات مطلوب‌تر راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: توقف تاکسی‌ها در میدان دانشگاه باعث ایجاد مشکلاتی در این محدوده شده بود به گونه‌ای که در اغلب اوقات روز تردد در این میدان عملاً دشوار و باعث ترافیک در این محدوده شده بود.

حضرتی یادآور شد: از همشهریان خطوط تاکسیرانی میدان دانشگاه به سعیدیه، میدان دانشگاه به پردیس و میدان دانشگاه به استادان و متخصصین خواهشمندیم با استفاده از پارک‌سوار و ایستگاه‌های مجهز و هوشمند تعبیه شده در این محل، سازمان تاکسیرانی را در پیشبرد اهداف یاری کنند و در زیباسازی چهره شهر به عنوان شهروند قانون‌مدار قدمی بردارند.

وی خاطرنشان کرد: در پارک‌های جدیدالاحداث بلوتوث سنتر (برای ارائه نرخ کرایه تاکسی به مسافرین) باجه تلفن همگانی، تابلو I.E.D و دوربین مداربسته هوشمند برای ارائه سرویس و خدمات مطلوب‌تر به شهروندان نصب خواهد شد.

انتهای پیام/89006/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول