اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگی:

مسئولان مازندران از رئیس جمهور اعتبار مناسبی برای تکمیل پارک موزه درخواست کنند

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگی و دفاعی گفت: مسئولان مازندران از رئیس جمهور اعتبار مناسبی برای تکمیل پارک موزه درخواست کنند.

مسئولان مازندران از رئیس جمهور اعتبار مناسبی برای تکمیل پارک موزه درخواست کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیدمحمد باقرزاده ظهر امروز در جلسه تکمیل بازسازی پارک موزه دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: روحیه جهادی در کشور باعث پیشرفت شد و پشتوانه عزم جدی داشتن صبر و استقامت است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد پارک موزه دفاع مقدس در مازندران وارد راهی شدیم که امکان برگشت وجود ندارد.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگی و دفاعی با اشاره به اختصاص 24 میلیارد تومان اعتبار توسط دولت قبلی برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران گفت: مسئولان استان به وسیله نمایندگان پیگیری کنند که چرا این بودجه در اختیار مسئولان پارک موزه دفاع مقدس مازندران قرار نگرفت.

این مسئول در ادامه با اعلام اینکه فعالیت بهسازی پارک موزه دفاع مقدس نباید تک‌قطبی باشد، خاطرنشان کرد: برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگی و دفاعی در ادامه خواستار حضور پررنگ‌تر هنرمندان مازندرانی برای فعالیت در پارک موزه مازندران شد.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور رئیس جمهور در کنگره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران گفت: از رئیس جمهور درخواست شود تا اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران اختصاص دهد.

باقرزاده در ادامه خاطر نشان کرد: ایجاد پارک موزه دفاع مقدس در مازندران کمک به تاریخ تشیع است و وزارت مسکن و شهرسازی نیز می‌تواند در احیای معماری اسلامی به مسئولان پارک موزه کمک کند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: برای احداث پارک موزه دفاع مقدس در مازندران باید از همه ظرفیت‌های استانی و ملی کمک گرفته شود.

انتهای پیام/86004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول