اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ستاد راهبردی پیام رهبر انقلاب در مازندران تشکیل شود

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تشکیل ستاد راهبری پیام مقام معظم رهبری در مازندران شد.

ستاد راهبردی پیام رهبر انقلاب در مازندران تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در مازندران اظهار داشت: یکی از امتیازات مهم شیعه این است که با وجود بحران‌هایی که پشت‌سر گذاشت توانست اصالت خویش را حفظ کند.

وی با اعلام اینکه دوران دفاع مقدس طلایی‌ترین دوران تاریخ کشور ما است،گفت: از همه ظرفیت‌ها برای زنده نگهداشتن این تاریخ استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه راهیان نور را باید حفظ کنیم، افزود: برای وجب به وجب این خاک گران قدر شهید دادیم و همه برای زنده نگهداشتن آثار شهدا مسئول هستیم.

وی تاکید کرد: کسانی که در جبهه حضور داشتند تنها می‌توانند این موضوع را درک کنند و این تاریخ باید پویا بماند.

طبرسی یکی از راه‌های ماندگار کردن فرهنگ دفاع مقدس را حمایت از احداث پارک موزه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مازندران 10 هزار و 400 شهید برای حفظ انقلاب اسلامی داد و استان ما نباید در این حوزه از سایر استان‌های کشور عقب بماند.

این مسئول در ادامه با اشاره به سئوال سال رهبر معظم انقلاب گفت: برای تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی باید ستاد ویژه‌ای در همین ارتباط در استان تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از روند رو به رشد ساخت سفره‌خانه و هتل‌های متعدد در استان تصریح کرد: نیاز است مقداری از این حوزه خارج شویم و به بحث کلان در استان توجه بیشتر شود.

وی تاکید کرد: به جای توسعه فضای سفره‌خانه‌ها در استان زمینه ایجاد شغل پایدار در مازندران فراهم شود.

این مسئول خواستار شناسایی سرمایه‌گذاران مستعد در استان شد و بیان داشت: مشوق‌هایی را برای توسعه سرمایه‌گذاری در مازندران فراهم می‌کنیم.

طبرسی در پایان با اشاره به کینه‌ای که دشمن بر ضد نظام دارد، خاطر نشان کرد: قطعنامه‌ای که آنها در پارلمان اروپا علیه ما صادر می‌کنند زبانی است ولی در دل کینه بیشتری نسبت به ما دارند.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول