اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان خواستار شد

گزارش روزانه دستگاه‌های متولی اجرای فاز دوم یارانه‌ها به دبیرخانه این ستاد

معاون فرماندار آبادان گفت: دستگاه‌های متولی اجرای فاز دوم یارانه‌ها، در هر روز باید گزارش عملکرد و آمار مرتبط را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

گزارش روزانه دستگاه‌های متولی اجرای فاز دوم یارانه‌ها به دبیرخانه این ستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید ولی‌الله موسوی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، در دولت تدبیر و امید آغاز شده و به صورت عملیاتی در تمام شهر‌ها و روستاهای کشور، دستگاه‌های متولی در حال ثبت نام از متقاضیان هستند.

وی ادامه داد: در هر ثانیه بالغ بر 25 هزار متقاضی قادر هستند وارد سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها شده و برای ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون فرماندار آبادان تصریح کرد: اساسی که از ابتدای آغاز هدفمندی یارانه‌ها به دنبال آن بودیم، تشکیل ستاد این قانون در شهرستان بود که به منظور اعطای گزارشات روزانه دستگاه‌های متولی به دبیرخانه ستاد و فرمانداری شهرستان از چگونگی اجرای این قانون بود.

موسوی ادامه داد: به همین منظور تصمیم بر تشکیل کمیته‌های سه‌گانه گرفته شد تا در ضمن اجرای هر چه بهتر این قانون، ارتباط بهتری با مردم در این خصوص برقرار شود.

وی تاکید کرد: این کارگروه وظیفه دارد جلساتی را به صورت ماهیانه و یا هفتگی برگزار کند و مشکلات و موانع پیش روی را مورد بررسی قرار دهد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان عنوان کرد: این کارگروه متشکل از سه کمیته بازرگانی، صنایع و اطلاع‌رسانی است.

موسوی ابراز داشت: هدفی که دولت به دنبال آن بود این است که بخشی از درآمد ناشی از هدفمندی یارانه‌ها را صرف افراد کم در آمد جامعه کرده و بخش دیگر آن را نیز صرف امور بهداشت و درمان و رفاه جامعه کند.

وی اشاره کرد: گزارشات مربوط به اجرای این قانون توسط کمیته‌های سه‌گانه، به صورت روزانه باید به دبیر خانه ستاد که اداره امور اقتصادی و دارایی شهرستان است ارسال شود.

موسوی نقش رسانه ملی را در شفاف‌سازی قانون هدفمندی یارانه‌ها مهم خواند و افزود: صدا و سیما به عنوان دبیر کمیته اطلاع‌رسانی باید نسبت به آمادگی اذهان عمومی گام بردارد و برای جامعه این موضوع را شفاف‌سازی کند.

معاون فرماندار آبادان یادآور شد: دولت تمامی تمهیدات لازم را برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌های در مرحله دوم اتخاذ کرده و انبار‌ها برای دو سال ذخیره غذایی در اختیار دارند تا در شرایط تحریم و فشار کشور به مشکل برخورد نکند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 توسط رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: امیدواریم با تمهیدات انجام گرفته یک جراحی اقتصادی صورت پذیرد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: تلفن گویای 4428428 به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات، انتقادات و پیشنهادات و شکایات مردم در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان آبادان است.

انتهای پیام/72013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول