اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایند مردم کاشمر در مجلس:

مردم در موضوع یارانه‌ها به دولت اعتماد کنند

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس با اشاره به اینکه مردم در موضوع یارانه‌ها به دولت اعتماد کنند، گفت: وقتی مردم ببینند که این پول در راه خدمات‌رسانی هزینه می‌شود، آرامش پیدا کرده و خود را در تولید سهیم می‌دانند.

مردم در موضوع یارانه‌ها به دولت اعتماد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدام دولت در پالایش افراد متقاضی دریافت یارانه امری ضروری بوده و باید نقدینگی در جامعه کنترل شود اما شفاف‌سازی دولت نیز در این زمینه مهم است.

وی افزود: حذف افراد با درآمد بالا به راحتی صورت نمی‌گیرد اما مردم باید در صورت عدم نیاز انصراف داده تا این سرمایه در چرخه تولید و خدمات به عموم مردم قرار گیرد.

اسماعیل‌نیا اضافه کرد: با انصراف از دریافت یارانه کمک زیادی در خدمات‌رسانی به بخش درمان و دیگر خدمات دولت به مردم خواهد شد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی با انصراف از گرفتن یارانه، مردم ببینند که این پول در راه خدمات‌رسانی به آنان هزینه می‌شود، آرامش پیدا کرده و خود را در تولید سهیم می‌دانند.

وی به توزیع 420 هزار میلیارد ریال یارانه در سال اشاره کرد و افزود: در صورتی که این رقم به کمتر از 150 میلیارد هزار ریال برسد تحول بزرگی در رونق اقتصاد کشور پیش خواهد آمد.

اسماعیل‌نیا کاهش نرخ تورم و خارج شدن اقتصاد از رکود را از دیگر مزایای بازگشت این پول به خزانه دولت اعلام کرد.

وی در خصوص روند ثبت‌نام و انصراف مردم خاطرنشان کرد: هدف دولت کمک به قشرهای محروم جامعه و توجه به ارائه خدمات به عموم مردم است لذا می‌طلبد شهروندانی که نیاز ندارند به دولت اعتماد کرده و از دریافت یارانه انصراف بدهند.

اسماعیل‌نیا از انصراف اقشار زیادی از مردم و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس از دریافت یارانه خبر داد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول