اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای آموزش و پرورش هرمزگان مطرح کرد

شناسایی 4 هزار کودک بازمانده از تحصیل در هرمزگان

دبیر شورای آموزش و پرورش هرمزگان از شناسایی چهار هزار و 420 کودک بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی و آموزش 40 دانش‌آموز مبتلا به بیماری اوتیسم در این استان خبر داد.

شناسایی 4 هزار کودک بازمانده از تحصیل در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی ظهر امروز در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به مصوبات جلسه گذشته شورای مربوطه، از اهتمام جدی رئیس شورا و سایر اعضا در تحقق اهداف قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به دستور کار جلسه مبنی بر طرح حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل، بیان داشت: از جمعیت 166 هزار نفری مقطع ابتدایی، برای امسال 4 هزار و 420 کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده‌اند که برای تامین پوشش تحصیلی این عده با برخی تنگناها و محدودیت‌ها مواجه هستیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش هرمزگان همچنین آموزش 40 دانش‌آموز مبتلا به اوتیسم را نیازمند ایجاد فضای مناسب و استاندارد آموزشی و همچنین کادر آموزشی متخصص دانست و از شورای آموزش و پرورش برای تامین این موارد تقاضای مساعدت کرد.

تصویب هر دو برنامه پیشنهادی از جمله تامین اعتبار لازم جهت پوشش تحصیلی بازماندگان از تحصیل و همچنین فراهم نمودن بستر مناسب آموزش کودکان اوتیسم در همه زمینه‌ها از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین تفاهمنامه همکاری آموزش و پرورش هرمزگان با دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان استان از دیگر محورهای نخستین نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان در سال جدید بود.

انتهای پیام/88007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول