اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

اختصاص بودجه 340 میلیارد تومانی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اختصاص بودجه 340 میلیارد تومانی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 93 خبر داد.

اختصاص بودجه 340 میلیارد تومانی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشکده پزشکی کرمانشاه از اختصاص بودجه 340 میلیارد تومانی به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 93 خبر داد.

وی تاکید کرد: با حذف پدیده‌های زیرمیزی، کم کردن ارجاع بیماران به مراکز خصوصی و... این بودجه سال آینده افزایش نیز خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پرداخت مطالبات پرسنل بیمارستان‌های استان کرمانشاه، گفت: تمام پرسنل بیمارستان‌ها مطالبات خود را تا پایان بهمن ماه سال گذشته دریافت کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون 70 درصد هزینه‌های درمان را مردم تقبل می‌کردند، تصریح کرد: در سال جدید قرار است دولت سهم بیشتری از این رقم داشته باشد.

نیکبخت مهم‌ترین رویداد در حوزه نظام سلامت برای سال جدید را ابلاغ چهارچوب و سیاست‌های کلی نظام سلامت توسط رهبر معظم انقلاب و تصویب آن توسط هیئت دولت عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای تحول نظام سلامت برنامه‌های اجرایی وجود دارد که با اجرای آن‌ها شاهد تحول واقعی در این نظام خواهیم بود.

وی به انصراف از یارانه‌ها توسط افراد اشاره کرد و بیان داشت: اکثر مردم به شرطی حاضرند از دریافت یارانه چشم‌پوشی کنند که این مبلغ به سلامت و درمان اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به نسبت استان‌های دیگر خدمات شایان توجهی را ارائه کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در مبارزه با بیماری‌ها از جمله ایدز بهترین استان است، ادامه داد: مهمترین ضعف دانشکده پزشکی کرمانشاه قوی نبودن در بورد تخصصی می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تهیه دستگاه رادیوتراپی دوم از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و سی‌تی اسکن بیمارستان طالقانی را از برنامه‌های در دست اقدام این دانشگاه برشمرد.

به گفته این مسئول، در عرض سه سال گذشته 79 عضو به اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی کرمانشاه افزوده شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های حمیدرضا مدنی (رئیس پیشین دانشکده)، اذعان داشت: مدیریت جدید باید تمام تلاش خود را برای ارتقای آموزشی و پژوهشی دانشکده به کار بگیرد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول