اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد

عزم راسخ دانشگاه علوم پزشکی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش سلامت، عزم راسخ و امیدوارانه مدیران و کارکنان را می‌طلبد.

عزم راسخ دانشگاه علوم پزشکی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا رئیسی صبح امروز در جمع مدیران، معاونان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: با وجود عنایات مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حوزه سلامت وظایف ما را سنگین‌تر می‌کند که برای انجام مطلوب کارها مدیران دانشگاه باید عزم خود را جزم کنند.

وی اضافه کرد: در ابلاغ سیاست‌های کلی حوزه سلامت به قوای سه‌گانه توسط مقام معظم رهبری و تبیین سیاست‌های کلی نظام سلامت، تمام موارد به دقت در نظر گرفته شده است که تحقق آن عزم راسخ و امیدوارانه مدیران و کارکنان را می‌طلبد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تشکر به خاطر تلاش معاونین و مدیران سابق دانشگاه، گفت: پیش از ما مدیران تلاشگری تمام سعی خود را برای بهبود امور به کار برده‌اند و این فرصتی که هم‌اکنون در اختیار ما قرار دارد را باید مغتنم بشماریم.

رئیسی خاطرنشان کرد: افرادی که امروز به عنوان معاون معرفی شدند از مدیران لایق دانشگاه هستند که در مناطق مختلف استان با عناوین مختلف به هم استانی‌ها خدمت کرده‌اند و با جغرافیای استان آشنایی کامل دارند.

وی خطاب به مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: یک مدیر خوب باید در زمان تصدی خود، مدیرانی تربیت کند که در کارهای مدیریتی از او پیشی بگیرد و از مدیران توقع دارم از تمام افراد با افکار و نظرات مختلف در حوزه مدیریتی خود استفاده کنند و از نیروی فکری آنها بهره لازم را ببرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی درباره سعید کشمیری که به عنوان معاون درمان معرفی شد، گفت: دکتر کشمیری در سمت‌های مختلف در مناطق استان خدمت کرده است و با سیستم درمان استان آشنایی کاملی دارد و در زمان انتقال بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر که کار بسیار دشواری بود، عملکرد موفقی داشته است.

بوشهر اضافه کرد: دکتر جمی از پیشکسوتان معاونت درمان هستند که به عنوان ستونی محکم در هدایت معاونت درمان عمل می‌کنند که در این مدت زحمات ارزشمندی کشیده‌‍‌اند.

وی با اشاره به حساسیت معاونت دانشجویی فرهنگی، گفت: این معاونت واحدی تاثیرگذار است که باید با نگاهی دقیق به دو مقوله دانشجویی و فرهنگی مدیریتی علمی شود که آقای قائدی از مدیران دانشگاه که در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کرده است، تصدی آن را بر عهده می‌گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در زمان تصدی خانم کمالی کمبود بودجه و اعتبارات در این حوزه وجود داشت که با روحیه خوب و صبر و تلاش، امور را پیگیری می‌کردند ولی برای ادامه تحصیل از استان خارج می‌شوند که امیدواریم پس از ادامه تحصیل منبع خیر و برکت برای استان باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پس از رفتن دکتر علیزاده که جا دارد از تلاش‌های وی نیز در مدت تصدی پست معاونت آموزشی تقدیر کنم، دکتر اکبرزاده این سمت را عهده‌دار بود که وی از کارشناسان متعهد دانشگاه است که در زمینه انتقال تجربیات به سایرین کوتاهی نداشته و بسیاری از مدیران از مشاوره‌های ارزشمند وی برخوردار شده‌اند.

رئیسی درباره معاون جدید آموزش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دکتر استوار توانمندی، تخصص و تجربه را در کنار هم دارد و امیدوارم با توجه به تجربیاتی که در مناطق مختلف در سمت‌های متفاوت کسب کرده است، برنامه‌های خوبی برای آموزش دانشگاه تدارک ببیند.

وی در مورد دکتر فرهاد عباسی که به عنوان رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر معرفی شد، گفت: بیمارستان شهدای خلیج فارس قسمتی کلیدی از دانشگاه است که سه وظیفه درمان، آموزش و پژوهش را همزمان بر عهده دارد و دکتر عباسی جوانی فعال، کاری و پژوهشگری ارزنده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پایان تصریح کرد: مدیران دانشگاه باید با تلاشی مضاعف و عزمی راسخ سعی کنند اهداف دانشگاه را با برنامه‌ریزی پیش ببرند.

انتهای پیام/66006/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول