اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

118 هزار هکتار از اراضی دشتستان زیر کشت است

فرماندار دشتستان گفت: 118 هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت است.

118 هزار هکتار از اراضی دشتستان زیر کشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در بازدید از روند احداث ساختمان جهاد کشاورزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان است و برای رشد و توسعه این شهرستان باید توان خود را به کار ببندیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: شهرستان دشتستان در حوزه کشاورزی به عنوان قطب کشاورزی استان محسوب می‌شود که نیاز به توجه خاص و ویژه دارد و باید در این مسیر اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به ساختمان جدید اداری جهاد کشاورزی شهرستان یادآور شد: این مجموعه از پیشرفت خوبی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد با تخصیص اعتبارات تکمیلی هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه 118 هزار هکتار از اراضی دشتستان زیر کشت است گفت: باید نسبت به بهبود تولیدات و کیفیت بخشیدن به محصولات اهتمام ورزیم.

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان نیز اظهار داشت: مجموعه ساختمان اداری جهاد کشاورزی دشتستان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سه طبقه در حال احداث است.

حسین قیصری افزود: این ساختمان با زیربنای 1900 متر مربع دارای 45 اتاق اداری و سالن اجتماعات و سلف سرویس و مجموعه رفاهی در سه طبقه است.

وی یادآور شد: بر اساس برآوردهای انجام شده تا الان بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این ساختمان هزینه شده است.

انتهای پیام/2452/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول