اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

کارگروه اقتصاد و فرهنگ در بویراحمد تشکیل می‌شود

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: به منظور لبیک به فرامین رهبری و رسیدگی هرچه بهتر به امور، کارگروه‌های اقتصاد و فرهنگ در شهرستان تشکیل می‌شود.

کارگروه اقتصاد و فرهنگ در بویراحمد تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار و مدیران شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه هوشنگ یاری‌پور با تبریک سال نو به اعضای شورای اداری، ستاد خدمات سفر، دستگاه‌های انتظامی و نظامی و نهادهای خدمات‌رسان که در ایام نوروز همکاری داشتند، اظهار کرد: سال جدید را با شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» آغاز کردیم که امیدواریم همه مدیران شعار نوروزی رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه فلسفه شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری صادر می‌شوند جلب توجه مردم به ارزش‌ها و بیان مشکلات جامعه از دیدگاه ایشان است گفت: که همه اعم از مدیران و مسئولان و مردم باید با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در راستای توسعه اقتصاد و فرهنگ کشور گام برداریم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کردند مدیران در راستای تحقق شعار سال تنها به نصب پلاکارد، بنر و تیزر و برنامه‌های تبلیغاتی اکتفا نکنند و به صورت عملی وارد میدان کار شوند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 برنامه عملیاتی و اجرایی فرمانداری بویراحمد را تشکیل کار گروه اقتصاد و فرهنگ عنوان کرد و گفت: در کار گروه اقتصاد تمام نواقصات و پروژه‌های عمرانی فعال، غیرفعال و نیمه فعال با مدیریت جهادی و عزمی ملی بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

یاری‌پور با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ دارند و آن را مهمتر از اقتصاد دانسته‌اند و آن را همچون هوایی می‌دانند که تنفس می‌کنیم از این‌رو انتظار داریم مسئولان در نشر ارزش‌های دینی و اخلاقی اهتمام جدی به خرج دهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه خروجی سیاست کلی اقتصاد مقاومتی، پیام نوروزی و سیاست‌های بهداشتی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شد، گفت: خروجی این سیاست‌ها منتج به کار، تولید و اشتغال می‌شود که زمینه‌ساز آن مدیریت جهادی است.

مسئول ارشد اجرای بویراحمد لازمه اجرای بیانات مقام معظم رهبری را مدیریت جهادی و داشتن انگیزه لازم در بین مدیران عنوان کرد و گفت: با توکل بر خداوند و تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان و همراهی مردم و برنامه‌ریزی‌های اصولی فرامین رهبری نیز عملیاتی می‌شود.

یاری‌پور بر عملیاتی کردن و بومی‌سازی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و بیان داشت: مدیران نهادها و سازمان‌ها و همچنین مردم باید فرامین رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و در راستای توسعه کشور و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول