اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

اقتصاد و فرهنگ در سبک زندگی مردم وارد شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تاکید کرد: امروز برنامه‌های کشور باید با هدف تاثیرگذاری دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد در سبک زندگی مردم تنظیم شود.

اقتصاد و فرهنگ در سبک زندگی مردم وارد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علی‌رضا ایرانبخش در جمع دانشجویان، معاونان، رؤسای دانشکده‌ها، مدیران و کارکنان دانشگاه رودهن، به رشد و توسعه جایگاه علمی این واحد دانشگاهی با توجه به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.

وی گفت: شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از دیگر پیام‌های ارزشمند مقام معظم رهبری بوده که توجه به حقیقت آن می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مسائل و موضوعات کنونی در کشور باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: برنامه‌های کشور باید با هدف تاثیرگذاری دو مقوله مهم اقتصاد و فرهنگ در سبک زندگی مردم تنظیم شود.

وی اظهار کرد: انتظار حذف تحریم‌ها از سوی کشورهای استکباری، نباید ملت ایران را از اهداف مهم نامگذاری سال 93 باز دارد؛ دانشگاه و مراکز آموزشی در راستای جایگاه علمی و فرهنگی که دارند می‌توانند با عزمی راسخ و مدیریت جهادی در حوزه اقتصاد کشور و ترویج فرهنگ اسلامی و مقاومتی موثر باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در پی تحقق نقشه راهی باشیم که مقام معظم رهبری برای سال جدید ترسیم کرده‌اند.

ایرانبخش افزود: یکی از اهداف رهبر معظم انقلاب از این نامگذاری، مقابله با فرهنگ غربی و جایگزینی فرهنگ اسلامی به جای فرهنگ بیگانه است و امروز برنامه‌های کشور باید با هدف تاثیرگذاری این دو مقوله مهم در سبک زندگی مردم تنظیم شود.

وی با تبریک فرارسیدن سال جدید به تلاش مضاعف در جهت توسعه بخش دانشگاهی و علمی تاکید و اقتصاد و فرهنگ را از جمله ارکان مهم پیشرفت در هر جامعه و دانشگاه‌ها عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: با تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد فرهنگی می‌توان تمام دسیسه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را از بین برد.

وی بیان کرد: فرهنگ و اقتصاد اگر با عزم جهادی دنبال شوند، به طور حتم به نتیجه خواهند رسید و می‌توانیم علاوه بر پیشرفت روی پای خود بایستیم؛ استفاده از سیره زندگانی پیامبر اعظم(ص) و معصومین(ع) در مسیر درست اصلاح الگوی مصرف بهترین الگو برای تمامی انسان‌هاست.

انتهای پیام/2568/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول