اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

تکریم 200 نفر از مادران و همسران شهدا در همدان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: به مناسبت 24 فروردین ماه روز تکریم مادران و همسران شهدا مراسمی در باغ‌موزه دفاع مقدس با حضور 200 نفر از مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود.

تکریم 200 نفر از مادران و همسران شهدا در همدان

ناصر عارف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: 24 فروردین‌ماه هر سال روز تکریم مادران و همسران شهدا در کشور نامگذاری شده که به همین منظور بنیاد شهید برنامه‌های مختلفی را به مناسبت این روز برگزار می‌کند.

وی افزود: از آن‌جایی که مادران و همسران شهدا نقش بسیار پررنگ و مهمی را در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند نباید زحمات این قشر دور از نگاه مسئولان بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ادامه داد: با وجود این شیرزنان بود که فرزندانی صالح تربیت شدند و از جان خود برای حفظ خاک و ناموس گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت 24 فروردین ماه روز تکریم مادران و همسران شهدا مراسمی در باغ موزه دفاع مقدس با حضور 200 نفر از مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود.

عارف یادآور شد: سعی داریم برنامه‌های متنوعی به مناسبت 24 فروردین ماه اجرا کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از فرهنگ و ایثار و شهادت که مادران و همسران شهدا در آن نقش بسیار مهمی داشتند را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی در پایان سخنانش گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی باعث می‌شود تا نگذاریم زحماتی که مادران و همسران شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس کشیدند به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/89007/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول