اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همرزم سردار شهید طوسی:

ایران اسلامی با پا در رکاب ولایت بودن ابرقدرت جهان شد/شهید طوسی ظرفیت معنوی مازندران است

یکی از همرزمان سردار شهید طوسی گفت: ایران اسلامی با پا در رکاب ولایت بودن ابرقدرت جهانی شد و اکنون به‌عنوان قدرت در جهان متبلور است.

ایران اسلامی با پا در رکاب ولایت بودن ابرقدرت جهان شد/شهید طوسی ظرفیت معنوی مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سردار کمیل کهنسال از همرزمان سردار شهید محمد حسن طوسی امشب در بیست و هفتمین سالگرد شهادت این سردار بزرگ اسلام در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون قدرت بالنده و ابرقدرت در جهان است.

وی افزود: برای اثبات حسینی بودن باید ببینیم چقدر پای رهبری هستیم هر چه ولایت‌مداری ما با رهبری بیشتر باشد حسینی بوده و پا در رکاب ائمه بودن قوت می‌گیرد.

این همرزم سردار شهید طوسی ابراز داشت: قدم اول در حمایت از ولایت، ایمان است که باید تکلیف و موضع‌گیری خود را مشخص کنیم که در چه موضعی هستیم و مرز بین کفر و طاغوت با اطاعت‌پذیری از رهبری و ائمه مشخص شود.

این همرزم شهید طوسی بیان داشت: ما برای این انقلاب پای اعتقاد و دین ایستادیم و عزت خود را معاوضه نکردیم و ابرقدرت شدیم.

وی با اشاره به شخصیت والای سردار طوسی و صلابت و استقامت و بردباری این شهید ادامه داد: شهید طوسی متعلق به شهر و استان نیست بلکه به آحاد جامعه تعلق دارد و متعلق به ملت ایران است.

کهنسال خاطرنشان کرد: شهید طوسی ظرفیت معنوی مازندران است که باید با شناخت در سیره و روش این شهید بزرگوار راه را از بیراهه تشخیص دهیم.

وی افزود: اگر شهدا و سیره آنها را درست نشناسیم و به آن عمل نکنیم راه را گم کرده‌ایم و باید بدانیم شهدا برای ما محور و شاخص هستند.

همرزم شهید طوسی از دفاع مقدس به‌عنوان سند عاشورایی، دینی و اعتقادی ملت ایران نام برد که از اعتقادات آنان سرچشمه گرفته است و مردم با این دفاع مقدس، هویت دینی خود را دوباره بازیافتند و شناختند.

کهنسال افزود: شهدای ما مظهر مهر و امضای این سند عاشورایی هستند و برای شناسایی شهدا باید در مسیر شهدا قرار گیریم و شخصیت والای آنان را بازشناسی کنیم.

وی متذکر شد: تبعیت از رهبری در هر زمینه‌ای از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از دغدغه‌های مهم شهدا بوده است که باید به این وصیت شهدا عمل کرده و در راه ولایت باشیم.

به گزارش فارس، سردار شهید محمد حسن طوسی، جانشین لشکر 25 کربلای مازندران، در فروردین ماه 1366 در عملیات کربلای 8 در شلمچه به درجه بلند شهادت نائل شد.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول