اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تشدید نظارت بر بازار، هم‌زمان با آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بازار، هم‌زمان با آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

تشدید نظارت بر بازار، هم‌زمان با آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

سالار حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نظارت و کنترل بر بازار جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در استان تشدید خواهد شد.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که وزارت صنعت، معدن و تجارت هم‌زمان با آغاز مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها و به منظور برقراری آرامش در بازار، اقدام به تدوین بسته نظارتی و کنترلی بازار کرده است، افزود: مردم در این مرحله از اجرای قانون، متحمل فشار‌های مضاعف نخواهند شد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان متولی تعیین، تعدیل، تثبیت و کنترل تولیدات داخلی و خدمات با تدوین این بسته نظارتی آمادگی خود را برای همکاری لازم با دولت به منظور آغاز مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه اعلام کرده است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بسته با تمرکز بر کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم همچون مواد پروتئینی، برنج، روغن، شکر، نان و ... تدوین شده است.

حسین‌پور با بیان این‌که مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تأثیر چندانی در افزایش قیمت‌ها نخواهد داشت، افزود: تدابیر لازم برای تأمین و ذخیره‌سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم و نظارت و کنترل جدی بر قیمت‌ها، زمینه و بسترهای لازم را برای ممانعت از سوء استفاده افراد فرصت‌طلب در بازار اتخاذ شده است.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول